fredselekt schreef:
Ik weet het niet, maar dit komt mij bekend voor......een "Sandd Marketing" schrijfstijl.
Waarschijnlijk de enigste wie 444 st./uur sorteert........
Sorry ,maar wat een zooitje op tafel ; zo ga ik niet met de post van anderen om.....
Yep ik ben een infiltrant je hebt me te pakken, Sandd heeft een 17jarige jongen ingehuurd om op een forum voor Sandd Postbodes meer Postbodes te rekruteren voor Sandd....
Vandaag had ik 400 stuks het koste mij van het moment dat ik de kratten kreeg totdat ik 100% klaar was minder dan 1 uur.
Dus tja..."i'm to good to be true!"
Hey Carla de reden waarom ik het zo doe is omdat ik maar 2 grote straten heb bij mijn normale wijk dus dit is tijd besparend. "time is money"
fredselekt schreef:
hoeveel uren met het sorteren van 1600 st ?
ik was 50% van de tijd tv aan het kijken en ik was ziek dus ik was wat sloom deze keer dus ik heb het in 4 a 5 uur geklaart. Bezorgen hetzelfde.
opdedeurmat.nl schreef:
Twee foutjes, als ik het goed gezien heb...
Leuk filmpje en die bende op tafel ken ik ergens van
Goed gezien, ik sorteer namelijk normaal op een andere plek aan de tafel dus vandaar dat ik wat foutjes had gemaakt met het op straat leggen.
slagvaardige schreef:Leuk filmpje! Bedankt! Volgens mij heb je weleens een filmpje hier neergezet. Sorteren bij oma aan tafel of zoiets. Ze hielp toen mee ofzo?
Met die muziek op de achtergrond.. nou dan sorteer ik er ook wel 1600 in een uur. ahahaha
Yep zie mijn youtube kanaal, ouwe stalkert :p .
slagvaardige schreef:Ik neem mijn petje voor je af hoor Cray. Zo hard als jij werkt en ook nog eens school erbij. Kunnen een hoop leeftijdgenoten een voorbeeld aan nemen.
Thx