Re: Weinig post bij Sandd

32
weinig post in januari?

nou ik vind het wel meevallen. de chauffeur brengt 6 kratjes..
ik denk dat is een makkie..
maar veel transactiepost..

niet veel kilo,s dus morgen makkelijk in een ronde mee te nemen. :P

en prognose volgende week: 420/ 36 kilo
731/ 62 kilo


niet slecht voor de januari maand (Y)

Re: Weinig post bij Sandd

37
heb viel me ook al op dat de toolstation boekjes tegenwoordig door postnl bezorgd worden ik krijg die zelf ook altijd had ze eerst zelf erbij om te bezorgen in mijn wijk en nu heb ik die ook niet meer gezien en kreeg er vorige week een via postnl in mijn brievenbus...

Re: Weinig post bij Sandd

38
@Carla41,

Flodderblaadjes of niet.
Voor mij geldt dat ik wat wil verdienen met dit werk en wat ik bezorg maakt mij niet uit.
Een klant minder is voor mij meteen een lagere vergoeding helaas.
Doordat Sandd 2 x per week bezorgt is de kans op grote orders veel kleiner denk ik.
Post.nl maakt miljoenen winst en kan grote kortingen geven.

Re: Weinig post bij Sandd

39
Doro schreef:Helaas weer een grote klant weg bij Sandd.
Yves Rocher wordt nu bezorgt door Post.nl.
Ik miste ze al en nu was hij door Post.nl bij mij bezorgt. :(
Klopt :!: ; viel mij gisteren ook al op.
In December nog door Sandd ( die lag hier ook nog )
Yves Rocher was erfenis uit de Selektmail (DHL) periode en zeker een grote klant.
Postbezorger Sandd

Re: Weinig post bij Sandd

40
Yves Rocher. Dat waren toch die enveloppen waar wel eens van die flesjes e.a. troep in zaten? In dat geval vind ik het minder erg. Maar vervelend is het wel als er een klant weggaat. Laat Sandd ook maar vaker per week bezorgen. Dan krijgen we ook grotere orders. Maar wie weet maakt het aantal bezorgdagen helemaal niets uit. Maar als Sandd vaker wil bezorgen geef ik er graag mijn folderwijk voor op. Bijv. Ma, woe en vrij bezorgen. Dan zit er elke keer een dag tussen. Zou gaaf zijn. Kan ik op donderdag nog wel de Oosterhout bezorgen. Gelukkig worden de pakketjes nog wel door Selektvracht bezorgd. Tenminste jl. zaterdag wel.
cron