Re: Weinig post bij Sandd

91
@carla41

ja, ik heb wel wat formulieren ontvangen met hoe het gaat ivm vakantie en retourpost etc, en daar stond bij vergoedingen bij dat ik tussen de 125 en 250 euro per maand zou kunnen verdienen ofzo.. maar er stond niet bij hoeveel cent per poststuk ik krijg. Wat is een gemiddeld bedrag dan, per poststuk?
Gooit de postbode een brief in de bus, zegt de buschauffeur 'wat moet ik daarmee?'

Re: Weinig post bij Sandd

92
Net de post ontvangen. Ik schijn volgens de chauffeur de enige wijk op zijn route te zijn die geen koekjes heeft. (Postcodeloterij stroopwafelblikken) Die mensen hebben bijvoorbeeld 4 kratten post en dan meer dan 10 kratten met blikken. :shock:

Ik ben dus nu wel heel blij eventjes! (Y)

Wel lekker veel post trouwens. Dat geeft niet. :mrgreen:

Re: Weinig post bij Sandd

94
Zo Metropost dus nou welkom bij de clup zou ik zeggen, geen koekje gezien vandaag ja dat van mezelf:) bij de koffie.
Maar als jij wat met collegas wilt van metro post dan zitten er hier een paar waaronder ikzelf en Aaron. Dus heb je vragen stel ze maar. @M moselle.

Re: Weinig post bij Sandd

97
@slagvaardige

hier ook geen koekblikken. elisa ontspringt ook de dans :lol:
wel lekker veel post.. :idea:

Nieuw: de Bovag krant, Me and My Dog, Mediazine, Clinic dress, Splendid club, One World,
Lange Pop Merchandising, Royalty...

dat is een goed begin van 2013 (Y)

Re: Weinig post bij Sandd

98
fredselekt schreef:GROEI Sandd 700 miljoen poststukken/2012 tegenover 600 miljoen 2011 :arrow: praten ze dus over een groei van rond de 14 % :?:
RECTIFICATIE. BRON >> Sandd-website/Nieuws : " Sandd viert 600 miljoenste poststuk 02-10-2012 " van welke groei er nu in werkelijkheid sprake is :?: Wellicht volgen officiéle cijfers binnenkort.
Postbezorger Sandd

Re: Weinig post bij Sandd

100
postboy schreef:Ik heb nog nooit zo'n stroopwafelblik gezien. Ik ben al bijna vier jaar postbezorger bij Sandd. Mijn chauffeur heeft het er ook nooit over gehad.
ik ook niet hoor :!: nooit van gehoord/nooit gezien , hoewel ik dol ben op stroopwafels .......... ;)
Postbezorger Sandd
cron