Re: Weinig post bij Sandd

121
Carla41 schreef: en nu het 1e kwartaal 2013 afwachten.. veel contracten lopen jaren en dan is het een verrassing om de post verschuivingen te zien. ( Post die overgaat , vertrekt of terugkomt naar Sandd :mrgreen: ).
1e kwartaal 2013 Jan/Febr/Mrt , hier + 969 st. meer dan 1e kwartaal 2012 >> ca. +8 %
Beide kwartalen 25 slagen en elk 2x een H-A-H actie.
Opvallende terugloop in gewicht tov 1e kwartaal 2012 met -80 kg ca. -10 % minder ; blijkbaar zijn we zware jongens kwijtgeraakt (?)
Postbezorger Sandd

Re: Weinig post bij Sandd

123
Carla41 schreef:maar.. ben je er financieel slechter/gelijk/beter op geworden dat lijkt me belangrijker?
"
Neckerman id zware post , klopt (Y)

We zijn rijker geworden " :mrgreen: tijd voor een ander bootje ...... :mrgreen:
Lastig uitrekenen wegens nieuwe wijk Febr.2012 ; maar toch tussen 100,- ..125,- euro meer.
Grootste gedeelte van de winst veroorzaakt door Februari 2012 wat toen hier een bedroevend slechte post-maand was (periode van oude naar nieuwe wijk )
Afbeelding
Postbezorger Sandd

Re: Weinig post bij Sandd

124
Dat is goed nieuws fred..
ik ga in het weekend ook eens kijken of ik er beter/gelijk/slechter in salaris op geworden ben :P

in tegenstelling tot de titel hierboven.. 26 april wordt bij mij een klapper van jewelste veel kilo's veel post..
ik denk dat de post van 30 april wat wordt vooruit geschoven.

En dan kunnen we 30 april doorbetaald geheel los gaan :lol:

Re: Weinig post bij Sandd

125
Mijn prognose:
di 16/4 st. 339 kg. 15,2
vr 19/4 st. 402 kg. 30,8
di 23/4 st. 164 kg. 16,2
vr 26/4 st. 280 kg. 25,2
Eerdaags krijgt elk huishouden via Sandd een coupon met daarin de vraag of men interesse heeft om het droomboek te bestellen. Zie Sandd.nl. Als ik zo naar mijn prognose kijk zou dat wel eens op 19 april kunnen zijn. Dan heb ik de meeste post. Maar verder is er niet veel post. Mag van mij in mij wel een stuk meer worden. Al heb ik van 7 t/m 17 mei ook nog een wijk van een collega erbij. En dat is net een autowijk. Maar dan verdien ik weer meer. Ik keek gisteren op mijn dagafschrift en Sandd had mijn salaris gestort. Meer dan 210 euro. Laten die collega's nog maar eens op vakantie gaan. En hopelijk komen er een paar klanten bij met contracten met vette aantallen. :lol:
cron