Re: Weinig post bij Sandd

161
Gisterenavond kreeg ik een telefoontje of ik voorlopig tot nader order, dus ook tijdens de Npl agenda's, een invalwijk wil doen. Het is een deel van mijn oude wijk met een paar anderw straten erbij. Vlakbij mijn wijk dus. Het is ivm ziekte van de vaste bezorgster. Aangezien ik de wijk ken en ik mijn post nu weer op normale tijden aangeleverd krijg, heb ik ja gezegd. Ik miste het lopen van een tweede wijk ook wel. En de centjes komen met december in aantocht, ook wel van pas.

Dinsdag zou er niet zoveel post zijn. Kan ik even aan de wijk wennen en zien welke straten erbij horen. Twee of drie straten overlappen mijn wijk. Die kan ik meenemen als ik mijn eigen post doe. Ik zie wel.

Z

Re: Weinig post bij Sandd

162
goed bezig!!! :) ik blijf voorlopig nog even op de zijlijn wachten qua post en neemt alleen wijken aan op een vrijdag. Zou je nog wat grappigs vertellen. ik ben van zondag tot aan donderdag niet thuis, wat zie ik van verbazing als ik vrijdag per toeval de tuin inloopt.. me postbakken van vorige week vrijdag. inclusief de retourpost er nog in! :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Weinig post bij Sandd

163
har099bezorger schreef:goed bezig!!! :) ik blijf voorlopig nog even op de zijlijn wachten qua post en neemt alleen wijken aan op een vrijdag. Zou je nog wat grappigs vertellen. ik ben van zondag tot aan donderdag niet thuis, wat zie ik van verbazing als ik vrijdag per toeval de tuin inloopt.. me postbakken van vorige week vrijdag. inclusief de retourpost er nog in! :lol:
Retourpost in de tuin?
Zal wel papier-maché geworden zijn met al die regen.

Re: Weinig post bij Sandd

165
Heb vandaag bericht gekregen, dat de PCL agenda's op zaterdag 16 november worden aangeleverd.

De vergoeding bedraagt €0,10 per stuk.
De vergoeding ontvang je bij de betaling van november die half december uitbetaald wordt.
LET OP: ER WORDT GEEN HERLAADVERGOEDING BEREKEND.

Zoals ik de brief gelezen heb, worden de PCL agenda's niet meegeteld met de reguliere post, zoals vorig jaar dit nog wel het geval was. Als dit juist is, dan is dit een hele vooruitgang.

Re: Weinig post bij Sandd

168
Hier ook al een brief ontvangen over Postcode Loterij Agenda's.

Agenda's mogen van 25 t/m 30 november worden bezorgd.
De agenda's worden op 19 november bij mij gebracht en ik krijg de adresstickers op 25 november.

Vanmiddag bij depot mijn post opgehaald en daar zag ik wel 20 pallets met PCL agenda;s!
ex Sandd Postbezorgster

Re: Weinig post bij Sandd

170
ike schreef: Retourpost in de tuin?
Zal wel papier-maché geworden zijn met al die regen.
nee, ik heb een enorme afdak en de post lag in de middelste krat.

@carla
Me vader houdt het niet bij wanneer ik de post hebt of niet.
Ja die heb ik meteen gebeld, die was zo verbaast dat ze zij dat het maandag werd opgehaald.

De chauffeur zou me wel vergeten zijn.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron