Re: Weinig post bij Sandd

131
Verhuizen? Mooi niet! Heb een koophuis. Ik kijk wel beter uit. Dat verkopen levert nu eerder verlies op dan winst. Daarbij komt dat het zo'n gedoe is. Bovendien woon ik vlak bij mijn wijken en wil ik helemaal niet weg. En de regering kan niet bepalen of ik ga verhuizen of niet want scheefwonen is op mij niet van toepassing. Dat is alleen bij huurwoningen. Maar misschien laat Sandd ons in de toekomst ook folders bezorgen (zie Sanddvrouwblog van Elisa). Dan komt er nog meer poen. :lol: En werk want ik heb al een folderwijk en een krantenwijk naast de post. Maar dat is een andere wijk dan mijn postwijk. Dichter bij huis.

Re: Weinig post bij Sandd

133
Vandaag maar 2 kratten; voor elke wijk 1. Dus het is nu weer even rustig na een drukke tijd. Even, want 18 oktober begint het aantal stuks alweer op te lopen. Eerst 301, nu al 387 stuks (en 24 kg). En dan maar hopen op even mooi weer als het vandaag is. Heb vandaag 2 wijken gelopen met de Gemeentegids. Order van De Hoon Posterijen te Rijen. Die belde een tijdje geleden of ik zin had om die gidsen in mijn dorp te bezorgen tegen € 0,07 per stuk. Toen pakte ik even mijn rekenmachine. We hebben wel zeker 940 huizen dus dat bracht toch aardig wat op. Hij had ook nog post om te bezorgen en gaf daarvoor € 0,08 per stuk. Dus lag hier vandaag post van Sandd, Gicopost en De Hoon Posterijen in Rijen. Gewoon in de grote hoop sorteren. Mijn wijken fietsen en van drie bedrijven geld verdienen. Al het goede gaat in drieën zeggen ze wel eens. :lol: Nou, volgend jaar wil ik die gemeentegidsen wel weer bezorgen hoor. Reken maar.
Vandaag ook een filterlijst met een serie stickers gehad. Maar 1 adres te controleren. Naam op lijst kwam niet overeen met die op de blauwe brief dus gewoon bezorgen. Stickers bewaar ik maar voor een volgende keer. Hopelijk heb ik die niet te vaak nodig.

Re: Weinig post bij Sandd

134
postgirl schreef:Vandaag maar 1 krat post.. :?

Had er dinsdag 1.5 was wel een keertje fijn om iets minder te sorteren maar ik zou die eigenlijk vrijdag krijgen en vrijdag kreeg ik er toch meer. (ik zou vrijdag hardlopen dan is het wel lekker een keertje wat rustiger ;) maar goed heb ondanks de vele post een voor mij toptijd gelopen :D )

Re: Weinig post bij Sandd

136
Carla41 schreef:ik had er vandaag 5.
wel lekker een rustig weekje.
voor de middag klaar .. :D

volgende week , zelfs dinsdag wordt het weer volle bak.

Ik heb er nog drie staan, het regent hier pijpenstelen! ik ga als het straks droog is wel :mrgreen:

Re: Weinig post bij Sandd

140
postgirl schreef:Vandaag maar 12 kilo post..

Ook kreeg ik 6 doosjes van Send a Smint allemaal voor 1 adres. Zijn ze daar soms verslaafd aan Smint? :shock: :lol:
Ja zo'n adresje had ik ook, alleen die kreeg er maar 5 :lol: :lol:

Morgen heb ik ineens een wijkje extra, leuke verrassing, 2 kleine beetjes is toch meer dan 1 klein beetje zullen we maar zeggen (Y)
cron