Re: Weinig post bij Sandd

141
Kregen jullie ook een doosje met chocolade van de postcodeloterij? Ik wel. Heb hem al half op. Lekker hoor. En dat te bedenken dat ik hem eerst bijna als retourtje had teruggestuurd omdat er geen adres op stond. De brief zat in het doosje en dat zag ik pas later toen ik had gebeld hoe dat zat en men zei dat het doosje voor de bezorger was. :lol: Blij dat ik hem toch niet teruggestuurd heb. :D Jammer dat ik nu even geen twee wijken heb. Dan had ik 2 tabletten chocolade gehad. :lol:

Re: Weinig post bij Sandd

144
Ik heb ook nog geen chocolade mogen ontvangen,zal er misschien morgen bij de post zitten :?:
Is wel een leuk gebaar voor ons (Y) dat we iets lekkers krijgen.
Ik zal het wel zien,krijg wel weer een lekker aantal om te bezorgen,als ik de wijkplanning moet geloven 603 stuks/52kg.
Hopelijk dat het niet al te hard gaat regenen morgen :!: Liefst een paar uurtjes droog,als ik net moet bezorgen :lol:

Re: Weinig post bij Sandd

149
Kwebbeltje, je bedoelt zeker overmorgen? Morgen is het pas donderdag en mag je geen post van Sandd bezorgen.
Slagvaardige: het tablet chocolade krijg je misschien nog of niet. Misschien lust jouw onderaannemer zó graag chocola dat hij ze zelf stiekem opeet. :lol:
Carla41: die tablet chocolade heb ik al half op. Vanavond zal ik er ook nog wel een stukje van opeten. Dat tablet haalt het weekend niet hoor.
Inderdaad, hier ook weinig post in vergelijking tot een week of 2 eerder.
cron