Re: Weinig post bij Sandd

151
elisa schreef:Denk je nu werkelijk dat we steeds wat extras krijgen? Zou van de zotte zijn, Pc loterij mag ons best wel s belonen daar niet van. We sjouwen al meer dan genoeg met hun ,oooops ...... flauwekul.
Het is toch gewoon een leuk gebaar, je krijgt het maar als extratje............

Ach die flauwekul (wij noemen het hier de Postkloteloterij :oops: ) levert wel geld op.
Bij de meeste mensen zal het wel direkt in de papierbak verdwijnen vrees ik, maar ik heb m'n centjes weer verdient :D

Re: Weinig post bij Sandd

153
elisa schreef:Denk je nu werkelijk dat we steeds wat extras krijgen? Zou van de zotte zijn, Pc loterij mag ons best wel s belonen daar niet van. We sjouwen al meer dan genoeg met hun ,oooops ...... flauwekul.
:roll: Met de Ikea, een waardenbon om gratis te eten.\
Pasen, eitjes
Kerst, kerstpakket.
Sinterklaas, een zooi nieuwe elestiekjes en retourstickers
Einde van een hectiese periode, een mars!

Waarom zouden we nu dan ook iets krijgen van de pc? Daar kregen wie die gaven gratis agenda toch? :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Weinig post bij Sandd

155
slagvaardige schreef:Hier helemaal geen doosje met chocolaatjes van de Postcodeloterij. Misschien komt het nog, maar voorgaande jaren kregen wij ook nooit iets. Nooit iets extra's ook al lopen we dezelfde post en dezelfde hoeveelheden.
Hier ook helemaal niets gezien.
Is niet helemaal eerlijk, als je via een onderaannemer niets ontvangt.

Re: Weinig post bij Sandd

156
Daar heb je helemaal gelijk in Robotje. Het is ook niet eerlijk dat je van een onderaannemer geen aardigheidjes ontvangt terwijl die toch ook voor Sandd werkt. Maar Robotje. Ik kreeg vandaag een antwoord per mail van Axender. Ze gaan helemaal niet naar Sandd want die doet niet in folders en Axender wel. Waar heb je gelezen of gehoord dat ze naar Sandd zouden gaan? Axender ontkent dat bericht dus.

Re: Weinig post bij Sandd

157
@ postbode 7
Axender was eerst rvn Roosendaal en die verzorgd hier de post van sandd.
Dus nu krijgen wij de post via axender Roosendaal en die stoppen dus per 1-1-2014.
De komende weken zijn er info bijeenkomsten in Roosendaal die worden georganiseerd door sandd.
De bezorgers gaan dus over naar sandd.
Wij als bezorger hebben daar een schrijven over gehad.
postbode7 schreef:Daar heb je helemaal gelijk in Robotje. Het is ook niet eerlijk dat je van een onderaannemer geen aardigheidjes ontvangt terwijl die toch ook voor Sandd werkt. Maar Robotje. Ik kreeg vandaag een antwoord per mail van Axender. Ze gaan helemaal niet naar Sandd want die doet niet in folders en Axender wel. Waar heb je gelezen of gehoord dat ze naar Sandd zouden gaan? Axender ontkent dat bericht dus.

Re: Weinig post bij Sandd

158
Ja, dat Axender (A) vroeger RVN was weet ik nog wel. Heb nog een blauwe bezorgerstas met RVN erop. Die kreeg ik toen ik een vervangwijk voor Axender liep (weekendfolders). Die tas wilden ze niet meer terug omdat de naam veranderd was. Nou, dan heb ik hem maar gehouden voor het geval dat ik nog eens folders voor ze kan lopen. Dus Axender was een onderaannemer van Sandd? Dat wist ik dus niet. Was dat al lang zo? En A stopt er dus per 1.1.2014 mee. Vreemd dat ze dat dan ontkennen. Maar misschien stoppen ze er alleen in een bepaalde regio mee en niet landelijk. Kan ook. In die regio was A.onderaannemer? De bezorgers van A. gaan dan voor Sandd folders, post en weekkrantjes bezorgen in die regio? Ik woon in de gemeente Oosterhout (NB) en hier heb ik nog niets over een overname van A. door Sandd gehoord of gelezen. Ook niet van Sandd. Als hier Sandd A. gaat overnemen mogen ze de vaste bezorgers van beide ondernemingen wel even op tijd inlichten. Dan schrijf ik me ook in voor een vaste wijk en wel de grootste in mijn plaats. Mooi extra poen. Is nooit weg. Waar loop jij voor Axender en hoe groot is jouw wijk? Loop je alleen weekendfolders of ook kranten? Leuk eens een concullega van Netwerkvsp te ontmoeten. :lol: Die pakketten zijn soms f......zwaar. Week 46 weer meer dan 230 kg. De kranten wegen meestal niet zo zwaar.

Re: Weinig post bij Sandd

159
Carla41 schreef:@har

Hee, je bent er weer (Y)
dit jaar geen agenda har.. staat in de aankondigingsbrief van de agenda,s .

voor de week van 25 t/m 30 november.
tussen 18 - 22 nov. worden de agenda,s bij je thuis bezorgd.
:oops: Ja ik ben er weer, mag het? :oops:
Ik ben er tijdje tussen uit geweest, dus heb geen aankondigingsbrief gehad.

ben ik blij dat ik in november geen post hebt, ben nog steeds aan het klussen! :lol: heb nu aangegeven dat ik alleen op vrijdag ken bezorgen.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Weinig post bij Sandd

160
@postbode7,

Sandd gaat Axender helemaal niet overnemen.
De samenwerking tussen hun beiden wordt per 1 januari 2014 verbroken.
Sandd had de bezorging van post aan RVN Roosendaal uitbesteed.
Dit stond in de brief:
Na 12 jaar samenwerking hebben Sandd en Axender Roosendaal echter besloten ieder een eigen kant op te gaan.Axender gaat zich op andere activiteiten richten en draagt de bezorgactiviteiten van haar vestiging in Roosendaal m.i.v. 1 januari over aan Sandd.
Onder bezorgactiviteiten moet je de geadresseerde post van Sannd verstaan.
De folders en krantjes van Axender bezorg ik niet samen met de post.
Kan ook niet samen want de bezorgdagen van reclame zijn woensdag en in het weekend.
Dus straks in 2014 hebben Axender en Sandd niks meer met elkaar te maken.
Axender doet reclamefolders en weekkrantjes en Sandd geadresseerde post.
cron