Re: invaller

11
@88ce

aan de vorige bezorger het stratenlijstje vragen???
Ik weet niet of dat nou zo goed idee is.... iedereen bekijkt zo*n wijk met zijn eigen ogen.
Het lijkt me juist verwarend om een lijstje met ervaringen van de vorige bezorger onder me ogen te krijgen... dan ga je alleen uit van de ervaring van een ander, inplaats van die van je eigen.


@postgirl
je ken inderdaad de wijk gaan bekijken, maar op google maps zie je hoe de straten ongeveer lopen. huisnummers ja die moet je maar bekijken als je aan het lopen bent.

@carla
wat beschrijf je dat toch weer mooi!
*het is geen werk voor watjes* :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: invaller

12
Bij "ons" krijg je een plattegrond met de straatnamen, en vanuit een depot eerst naar je wijk fietsen.
Post krijg je al op volgorde aangeleverd.
Dan als je wat langer loopt gooi je de straten/nummers zelf tussendoor anders, net wat jij leuk/makkelijk vind.

Re: invaller

14
@hee har
weer helemaal hersteld (Y)
we denken er vrijwel hetzelfde over... zelf de route naar je hand zetten :P

@88Ce
Bedankt. weer wat wijzer!
wel makkelijk als je opeens die route moet lopen dat de post al voorgesorteerd is..
je volgt gewoon je tas.. (Y)

Re: invaller

18
Ik heb de bezorgvolgordes op papier gezet zodat een eventuele invaller het makkelijk kan bezorgen, hier met de lintdorpen met maar enkele zijstraatjes is dat best handig zodat je ook kan sorteren op die volgorde en niet steeds je tas in hoeft te duiken om een pak post te wisselen, dat heb ik in het verleden gedaan en neemt veel tijd in beslag, zeker als je je eigen wijken ook nog moet bezorgen, ik heb deze lijsten aan de coórdinator gegeven en die vond het reuze handig.

Re: invaller

19
In Amsterdam kun je de wijk bekijken met google streetview. Zie je ook waar je trappen op moet wat nogal vaak vooromt in het centrum en de aan het centrum grenzende wijken (stadswijken geen postwijken). Ik heb er twaalf in mijn wijk.
cron