Re: invaller

21
Ik moet de straten met trappen aan twee kanten doen dus dan zet je je fiets neer en neem je hem niet steeds mee. Je mag de post wel niet onbeheerd achter laten maar ik heb nog nooit opeens minder post in mijn fietstassen aan getroffen. Wie wil er nu een stapel post die voor de helft reclame is en de andere helft een tweede exemplaar?

Re: invaller

22
88CE schreef:Bij "ons" krijg je een plattegrond met de straatnamen, en vanuit een depot eerst naar je wijk fietsen.
Post krijg je al op volgorde aangeleverd.
Dan als je wat langer loopt gooi je de straten/nummers zelf tussendoor anders, net wat jij leuk/makkelijk vind.

Bij PostNL, ik kreeg vandaag geen plattegrond mee, en maar een halflijstje met straatnamen, liep dezewijk voor het eerst.

Re: invaller

23
Carla41 schreef:@Anyone

vorig jaar ben je toch niet begonnen?
als je binnen wil komen dan is dit een manier.

iedereen die met een wijk start moet even wennen anyone. inwerktijd?
gewoon even thuis slim de route googlen en dan gaan :P

het is een buitenbaantje dat moet je je goed realiseren. het is geen werk voor watjes..
jawel, vorig jaar wel degelijk begonnen, maar doordat Netwerk ermee ophield alweer snel gestopt.
Ik merkte wel dat je de eerste keer wel 2x zo lang bezig bent. Omdat ik het nl onzin vind eerst de wijk te verkennen,
dat doe ik wel op googleearth, maar je moet toch altijd wel even zoeken. Beter zoeken met de post al, dan van tevoren, in beide gevallen kost het even veel tijd denk ik.

Waar het mij om ging: de verdiensten liggen al laag, en straks ben ik alleen bezig met de inwerkuren.

Re: invaller

24
Och, ik ben invaller voor het hele dorp. Ken ook het hele dorp als mijn broekzak en weet van alle straten de volgorde van de huisnummers. Tevens weet ik van zeker 95% van de huizen hoe de brievenbussen eruit zien. Makkelijk om te bepalen of iets erin past of niet. Dat komt omdat ik al jaren voor Selektmail liep. Daarvoor voor Media Express, Stadspost en Streekpost. In april mag ik weer een weekje voor iemand invallen. Gaaf, extra post bezorgen en extra poen. Die collega gaat geregeld op vakantie. No problem. Kan ik weer even 2 wijken doen.
cron