Re: Prognose 12 maart

31
postgirl schreef:Post net ontvangen. Hier heb ik Engelbert Straus en Lekker in het Leven die niet plat is..Zware en onhandige post dus..
Hier is het ook " lekker leven " ( + koud+ sneeuw) én krachtpatsers "Engelbartje Straussss" ;typische post welke je sorteertempo naar beneden halen ......." nou Harry , bedankt :!:
Postbezorger Sandd

Re: Prognose 12 maart

33
Nou HAR099. Dikke pullen van Engelbert Strauss dus en Lekker leven met verdikking erin (niet bij allemaal gelukkig). Mijn fietstas zit weer behoorlijk vol. Heb er een stuk of 6 naar het autopakket overgeheveld. Kom met de auto toch door die straat.

Re: Prognose 12 maart

34
@jetje

na 20 uur savonds?
nou dat is natuurlijk niet normaal jetje.
ik zou sandd bellen en aangeven.. als dat weer gebeurt , bezorg ik een dag later. want ik ga niet snachts sorteren.

ben je wel gewaarschuwd dat ze het niet gingen redden in die blokuren?
zo niet.. vergoeding vragen want je blijft natuurlijk niet voor jan... thuis. :oops:

en had je de engelbert? dat moet haast wel met zo weinig poststukken..
snel sorteren dus.. en een aanhanger mee :?: :?
had je nu 9 kratten of meer jetje.. ik had er vandaag 8 voor 2 wijken..

Re: Prognose 12 maart

35
ze was er nu om 18.45, dus we gaan de goede kant op 8-) .
We hebben een brief gekregen dat we binnenkort iets krijgen voor het ongemak, zal geen vergoeding zijn denk ik.
Ik kijk het nog even een weekje aan als ze dan nog buiten de bloktijden komen ga ik eens bellen met het depot om te vragen of ze de bloktijden willen aanpassen dan hoef ik niet vanaf 14.30 thuis te blijven. Vergoeding schiet ik niets mee op omdat ik alles moet opgeven aan het UWV omdat ik in de WW zit.

Ik had 9 kratten, waarvan 7 Strauss en dus maar 2 gewone post.

Morgen met de auto dus, niet ideaal maar omdat ik een buitenwijk heb is heen en weer fietsen om te herladen geen optie anders ben ik de hele dag zoet!

Werkse morgen allemaal, lekker warm aankleden het wordt koud!

Re: Prognose 12 maart

36
postbode7 schreef:Nou HAR099. Dikke pullen van Engelbert Strauss dus en Lekker leven met verdikking erin (niet bij allemaal gelukkig). Mijn fietstas zit weer behoorlijk vol. Heb er een stuk of 6 naar het autopakket overgeheveld. Kom met de auto toch door die straat.
die ben ik niet tegen gekomen... die komen bij mij alleen op een vrijdag als ze uberout komen.
ik heb zoals gewonelijk veel dikke poststukken, niet opgelet van hoe en de wat. maar het zijn poststukken die ik haast dagelijks ziet bij het sorteren :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron