Post van 2 april wordt bezorgd op 29 maart

1
In verband met pasen wordt de post van 2 april bezorgd op de vrijdag. Dit omdat 1 april tweede paasdag is. Wat ik mij afvraag is: Wordt het sorteren dan nog bij de loonstrook van Maart 2013 opgevoerd of zullen ze het sorteren dan bijvoegen voor de maand April 2013?


Verder gaat Sandd extra controleren: Immers je zou in theorie de post welke bestemd voor 2 april direct kunnen bezorgen met de post van die vrijdag.

Re: Post van 2 april wordt bezorgd op 29 maart

2
@vzo

hangt er van af welke datum op de bezorgbon staat..
is dat 2 april dan valt alles onder april. even wachten tot vrijdag dus.

en dat tweede zinnetje.. joh niets van aantrekken :mrgreen:
dat geldt neem ik aan niet voor jou en ook niet voor mij.
het is eigenlijk een belachelijke opmerking.. Pas op hoor! sandd bezorgers :lol:

denk je nu echt dat sandd iemand betaald gaat inzetten om te controleren
of de klingel die jij vrijdag door de bus doet (bijvb..) pas voor dinsdag is bedoeld?

we hebben vrijdag (jij toch ook) al genoeg post om rond te brengen vzo..
ik ben echt nog niet klaar als ze met de nieuwe lading voor dinsdag voor mijn deur staan :P

Re: Post van 2 april wordt bezorgd op 29 maart

3
Ik zie die controleur al staan: maakt u de tas maar even open mevrouw, hè die blauwe enveloppe is pas voor dinsdag haal die er maar tussen uit :lol: :lol: :lol:

Vind het zinnetje trouwens ook wel een beetje kinderachtig, kan me niet voorstellen dat een bezorger vrijdag eerst gaat bezorgen, dan terug naar huis om te sorteren voor dinsdag om vervolgens nog een rondje te doen toch :roll:

Ik heb meteen maar een sleutel afgegeven, het het veel te druk vrijdag om weer tussen 14.30 - 17.00 uur te gaan zitten wachten terwijl de chauffeur altijd pas na 18.00 uur komt. Zal je net zien, vrijdag zijn ze vroeg!

Re: Post van 2 april wordt bezorgd op 29 maart

5
verzendenenontvangen schreef:je zou in theorie de post welke bestemd voor 2 april direct kunnen bezorgen met de post van die vrijdag.
...verwacht dat "paashaas-post" hier ergens in de middag zal worden aangeleverd ; rond 12:00u heb ik de reguliere post al weg ; op afwijkende aanleverdagen heb ik mij altijd gehouden aan de normaal hiervoor geldende regels. Stel je echter voor dat die paas-post een heel zielig kliekje is ..... dan wordt de verleiding groter.Voor de rest heb ik hierover van Sandd nog niets gehoord.
Postbezorger Sandd
cron