Re: Rare poststuk(s)

21
Vandaag tijdens het sorteren (Sandd) kwam ik een ingedeukt/verscheurd pakketje tegen zonder adres erop. Ik zag wel dat er iets heeft moeten opzitten. Er zat namelijk nog een lijmrest op en een stukje afgerukt papier.
Gelukkig kwam ik de envelop tegen die er oorspronkelijk opgeplakt hoort te zijn. Het is gelukkig voor een winkel! Kan ik het morgen persoonlijk overhandigen en uitleggen waarom ik de envelop er zelf met plakband heb vastgeplakt.
Heel knap hoe ze dit bij het depot voor elkaar hebben gekregen *kuch*

Re: Rare poststuk(s)

23
sssandra schreef:@marloes
Gelukkig kwam ik de envelop tegen die er oorspronkelijk opgeplakt hoort te zijn.
Hoe weet je dan zeker dat de envelop bij het pakketje hoort?
zoals ik al schreef was er een stukje papier afgescheurd die nog op die lijm zat. En dat paste perfect op het ontbrekende stukje. En daarnaast heb ik even gecheckt. De afzender op pakketje en brief kwamen overeen. En daarnaast is het voor een dierenspeciaalzaak en in het pakketje zat iets van een dierenvoermerk.

Vreemde is wel dat het pakketje in krat 1 lag en envelop in krat 3 (en de ene niet bovenaan en de ander onderaan).

Re: Rare poststuk(s)

27
Dat is inderdaad zo. En is zeker niet de eerste keer.. maar er wat van zeggen helpt niet. Heb regelmatig meegemaakt vorig jaar dat de laatste poststukken erin gepropt worden. Heb het 1x zo extreem gehad dat een blauwe brief helemaal verscheurd en verfrommeld was! En er werd alleen de schouders opgehaald toen ik er wat van zei. Waardeloos! En hier werd ook opnieuw heel laconiek op gereageerd.. mooi klaar mee!
Het fijne is dat ik er wel op aangekeken wordt. En als een klant een klacht over in dient heb ik het natuurlijk gedaan. Ik maak daarom ook altijd foto's van dit soort poststukken om te 'bewijzen' dat ik het zo binnen heb gekregen.
Dit jaar is het gelukkig bijna niet meer voorgekomen, dit was de eerste in een lange tijd.

Re: Rare poststuk(s)

28
Marloes, petje af. Je had detective moeten worden. De klant zal zeker blij zijn met jouw service. Maar op dat depot moet nog wel wat verbeterd worden aan mentaliteit en werkwijze. Onverschilligheid past hier niet. Post is toch een serieuze zaak en dat heb jij terecht zo opgevat. Je hebt het gemeld, foto's gemaakt als bewijs en alles goed opgelost. Prima. Het is alleen de vraag waar die beschadiging dan wel ontstaan is. Op het hoofdkantoor of het depot?

Re: Rare poststuk(s)

29
postbode7 schreef:Marloes, petje af. Je had detective moeten worden. De klant zal zeker blij zijn met jouw service. Maar op dat depot moet nog wel wat verbeterd worden aan mentaliteit en werkwijze. Onverschilligheid past hier niet. Post is toch een serieuze zaak en dat heb jij terecht zo opgevat. Je hebt het gemeld, foto's gemaakt als bewijs en alles goed opgelost. Prima. Het is alleen de vraag waar die beschadiging dan wel ontstaan is. Op het hoofdkantoor of het depot?
Haha dankje ;) Mijn nadelige karaktereigenschap kan ik op zo'n moment positief toepassen. (Geleerd tijdens mijn opleiding, van negatief iets positiefs maken). Ik kan enorm kritisch zijn. Zowel naar mezelf als anderen. En in dit soort gevallen neem ik het erg serieus. Wat jij terecht ook zegt, onverschilligheid past niet bij post!
Maar zoals velen van jullie wel vaker opvalt.. ik ben sowieso niet te spreken over mijn contactpersoon. Vandaag moest ik haar (helaas) weer eens bellen voor een kwestie en gelukkig was ze er niet en nam een ander op. En dat is direct heel anders. Veel meer oplossingsgericht ingesteld.
Ik wou dat er een rechtstreekse lijn naar het depot was, zodat ik met dit soort zaken niet afhankelijk ben van een onverschillige tussenpersoon.
cron