controle lijsten

1
zijn de controle lijsten die je moet afvinken
landelijk ?
het is weer een extra taak erbij
ik vind dat hier te veel tijd in gaat zitten
dit heb ik ook bekent gemaakt
kreeg hier een vervelend antwoord op terug

Re: controle lijsten

2
@thei

lag de lijst bovenop de post..lijkt me wel een vereiste. :idea:
als je klaar bent met sorteren en je vind dan nog een lijst tja (zie koewartje.)
en wat moest je dan controleren thei.. 10-20 poststukken of tientallen/honderden.. :?:

tot nu toe heb ik 1 keer zo'n lijst ontvangen. over de consumentengids en de groene amsterdammer..
kostte me nauwelijks een paar minuten.

als bedrijven die post door sandd/postnl laten bezorgen zo'n steekproef uitgevoerd willen hebben.
dan moet dat gewoon.

Re: controle lijsten

3
Ja, die controles zijn vast wel nuttig. Zo kan Sandd zien of in het logistieke proces tussen verzender en ontvanger alles goed gegaan is. Laten we hopen dat het allemaal goed gegaan is bij die enveloppen van de Staatsloterij. Dan hebben we er misschien weer een vette klant bij. Maar het betekent voor ons bezorgers wel meer werk. Zeker als de lijsten bovenop liggen en de enveloppen net in het onderste krat van mijn stapeltje terecht waren gekomen. Ik zocht me de rambam naar die dingen tot ik een paar kratjes leeg had en ze ineens zag. Dat kostte wel weer extra tijd. Dus Sandd, stop zowel de controlelijsten als de te controleren bladen of enveloppen in hetzelfde krat. Of geef ons een kwartier of meer (nooit weg) extra sorteertijd.

Re: controle lijsten

4
@postbode7

tellen van postcode enveloppen heb ik nog niet eerder meegemaakt.. lijkt me wel onzinnig werk!
want.. heeft de sorteerder dan ook geteld hoeveel enveloppen hij/zij in jouw bakken heeft gedeponeerd?

het gaat er toch meer om , te controleren of bij de sorteer of bij de bezorging gaten vallen?

Goed idee om aan de OR leden van sandd door te geven (naast je eigen depot coordinator er op wijzen)
dat het wel noodzakelijk is dat de lijsten bovenop de post liggen!

Re: controle lijsten

5
om de lijsten bovenop te leggen heb ik aangegeven
werd afgedaan als niet nodig bla bla bla geen medewerking dus

ik moest 31 post kodes controleren

mijn indruk is als er dan loten wegkomen ze altijd de schuld
op de bezorger kunnen afschuiven

Re: controle lijsten

8
postgirl schreef:hier moest ik ook staatsloterij-enveloppen controleren ;formulier lag bovenop.
Zo zou het dus moeten.Het lijkt vanzelfsprekend ,dat als Sandd wil dat er gecontroleerd moet worden, formulieren zich BOVENIN de krat bevinden.Id aandachtspunt voor Sandd-contactpersonen die voor terugkoppeling moeten zorgen richting depot.Ook handiger en persoonlijker als de wijkplanning-bezorging en andere aan de bezorger gerichte (nieuws) brieven gewoon bovenop liggen.Dat is hier vrijwel nooit het geval.
Postbezorger Sandd
cron