Re: postcode loterij pakjes doosjes

21
Dat is niet veel. Ik kreeg iets van 35 Euro in totaal extra. Buiten de vergoeding voor de reguliere post om. Maar dat kwam misschien ook omdat het in mijn geval om een onverwachte invalwijk ging waar ook nog toevallig de prijs viel. En anders eens kijken of je er niet meer uit kunt slepen. Want twee zoveel is toch wel erg weinig.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

23
thei

2.73 naast dat het een raar bedrag is.. is het natuurlijk veel te laag.
nog niet eens een herlaadvergoeding..

ik heb voor je opgezocht wat verschillende sandd bezorgers hebben ontvangen die hadden gezegd het
anders niet te doen.

1: Ik bezorg dus die koekblikken alsnog tegen een extra vergoeding van €20. (= sjouwa: 16 kratten er was eerst 6.euro geboden)
2: Er stond voor de blikken een extra vergoeding van 9 euro (OVO). Ik zei al "Kom het dan maar weer halen" maar ze was nog niet klaar en bood aan 8 uur extra te betalen (8 x 8,40 = 67,20 bruto). ! :P (= close: 25 kratten )

dus thei.. er valt nog duidelijk te onderhandelen. hoeveel van je 6 kratten waren er met stroopwafels?
want 4 kratten stroopwafels of 16 of 25 tja dat scheelt nogal.. 1 x herladen of 6 x herladen...

het is wel duidelijk dat we ook via de OR aanhangig moeten maken dat voor deze soort post er toch een aparte vergoeding
moet gaan komen. heb je pech dan kan je hem wel 12 x per jaar treffen :? :?

Re: postcode loterij pakjes doosjes

25
het waren 6 volle kratten met die onhandelbare doosjes
bijna 100% overlap met gewone post

dit was dus de laatste keer voor mij
zonder extra vergoeding gaan ze terug depot

totale opbrengst 17 euro netto uurloon
plus 2 maal herlaad vergoeding plus 2.72 euro extra

Re: postcode loterij pakjes doosjes

29
vanmorgen werd ik door sandd gebeld
hij gaat nog contact opnemen met zen hogere baas hierover

en dat alles voor 2 uurtje meerwerk
de emmer is vol bij mij
geen extra vergoeding voor ikea of pcl pakjes agenda enz
geen bezorging aan mijn kant
ben toch gekke henkie niet


heb hem naar dit forum verwezen

Re: postcode loterij pakjes doosjes

30
Dan moeten we met z'n allen er wat aan doen om extra vegoeding te krijgen, als er 1 of 2 protesteren dan helpt het niet, ik heb net deze week bericht gekregen dat de ikeas in augustus komen en ik heb er eigenlijk geen zin in tenzij er een behoorlijke vergoeding voor betaald word, er is mij zelfs al gevraagd om mijn vakantie te verzetten, ik ga nergens heen ik wilde tijd om een nieuwe schuur te bouwen, dus nu is het tijd om te gaan onderhandelen maar dan wel met z'n allen.
cron