Re: postcode loterij pakjes doosjes

31
@koewartje

die Ikea,s en Agenda,s is slechts 1 x per jaar.
ik kijk er naar uit.. het is zo rondgebracht en de extra verdienste is mooi meegenomen.
Je kan toch gewoon vakantie nemen in de Ikea week koewartje.. wordt je nog doorbetaald ook (Y)

die stroopwafels.. als je pech hebt kan je ze meerdere keren treffen... helpt het om de OR in te lichten. :?:
er moet sowieso eenheid in beleid komen.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

32
Ik heb tot nu toe ook nog nooit stroopwafels in mijn bakken gezien..
thei schreef:vanmorgen werd ik door sandd gebeld
hij gaat nog contact opnemen met zen hogere baas hierover

en dat alles voor 2 uurtje meerwerk
de emmer is vol bij mij
geen extra vergoeding voor ikea of pcl pakjes agenda enz
geen bezorging aan mijn kant
ben toch gekke henkie niet


heb hem naar dit forum verwezen
Geen extra vergoeding voor PCL agenda's en IKEA jaarmagazine?? Raar hoor, ik krijg dat wel.. :roll:
ex Sandd Postbezorgster

Re: postcode loterij pakjes doosjes

35
Ik ben het helemaal met koewartje eens, we moeten beter voor onszelf opkomen. Het kan toch niet zo zijn dat het van je depothouder of jezelf afhangt of je een extra vergoeding krijgt voor extra werk. Ik werk in noord-holland en heb altijd extra vergoedingen gehad voor ikea en pcl agenda`s. Dat vind ik ook normaal. Iedereen moet dus gaan onderhandelen!

Re: postcode loterij pakjes doosjes

36
@anouk

hoe organiseer je het.. bezorgers zien elkaar toch niet.?
daarom geef ik ook als tip .. OR inschakelen.
maar Ikea,s en postcodeloterij agenda,s volgens mij krijgt iedereen daar extra vergoeding voor. :?:

Het betreft hier de prijzen van de postcodeloterij.
heb je al eens stroopwafels mogen bezorgen anouk?
onhandig formaat.. je kan het niet buigen.. past niet in alle brievenbussen..
als dit als pakket verstuurd zou moeten worden zou de pcl niet elke maand zoveel winnaars trekken :P

Re: postcode loterij pakjes doosjes

37
PC loterij is gewoon big biz thats it, over o.a. onze ruggen. Ik ben absoluut tegenstander van dit soort loterijen die er zelf alleen maar aan verdienen, goede doelen ontvangen hooguit een kruimeltje. Of corrupter : helemaal niks.

De mensen zo te merken en te zien gooien de Pc brieven in de papierbak. Maken ze niet eens open. Wat wil je ook als je paar keer per week deze flut krijgt vaak ook niet eens op naam.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

38
Collega Post: kreeg je zelf ook een lekkere reep chocolade? In dat geval wil ik die dingen ook wel bezorgen maar niet te vaak want anders is het slecht voor mijn gebit. Zul je de tandarts horen mopperen. :D "Als u zo doorgaat bent u rijp voor het kunstgebit." :lol: Maar die doosje en agenda's mogen ze voor mij wel afschaffen of een stuk dunner en kleiner maken zodat ze overal door de brievenbussen passen. De concullega's van PostNL zullen wel blij zijn dat zij die rommel niet hoeven te bezorgen. Gelukkig kijkt onze klant de PCL niet mee op dit forum. :D

Re: postcode loterij pakjes doosjes

39
Carla,
Wat ik bedoel is dat de bezorgers bij zo`n lading als die wafels van de pcl, die ik ook een keer heb mogen bezorgen, in de gaten houden of er extra vergoeding op de bezorgbon staat. Zo niet, depot bellen en uitleg vragen en onderhandelen. Er komen steeds meer van die prijzen, nu weer repen, als de agenda extra betaald wordt, dan dit ook. Een OR is prima, maar ook de leden van dit forum kunnen elkaar adviseren en er komen steeds meer leden bij, dus dat gaat goed.
Over die doosjes, ik had geen problemen met bezorgen, het formaat paste in alle brievenbussen in mijn wijk.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

40
de meeste sandd bezorgers hebben geen weet van dit forum

en velen klagen nooit en zullen nog stoeptegels bezorgen als het moet
zonder extra vergoeding

sandd wil dit graag zo houden natuurlijk

ja je moet wat over hebben voor sandd voor jou 10 andere
werd me medegedeeld
cron