Re: postcode loterij pakjes doosjes

42
Ik kan alleen maar zeggen dat ik goed contact heb met mijn depot en dat overleg mogelijk is. Als je niks probeert, gebeurt er natuurlijk ook niks. En Thei, jouw ervaring is wel erg negatief, heb je wel eens contact opgenomen met het hoofdkantoor over deze gang van zaken?

Re: postcode loterij pakjes doosjes

43
ik heb de fout gemaakt om ze eerst
netjes op tijd rond te brengen
en daarna om een vergoeding te vragen
ik krijg dus niets nada geen sandd noppus
extra betaald

dus mensen wees slim
ga eerst leuren en bedelen
en op de knieen liggen
voor een extra vergoeding voordat je
voor pakjes bezorger gaat spelen
Laatst gewijzigd door thei op 23 jun 2013, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

44
Thei, heb jij een OVO of CAO-contract? Ik wil wel flink wat extra uren voor die Ikeo en postcodeloterijdoosjes want die zijn groter en dikker en je moet vaker bijladen. Dat kost dus vet extra tijd en die wil ik wel extra betaald krijgen. Wie ook niet? We lopen toch niet voor niets ook al vinden we het bezorgen van post nog zo'n prettig werk. Het is GEEN vrijwilligerswerk.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

46
Dan heb je geluk gehad @Thei, want als je voor een onderaannemer werkt, krijg je ook voor de agenda's en de Ikea's niets, noppes, nada extra. Ze gelden zelfs als overlap. Dus eigenlijk voordat ze bezorgt moeten worden, een extra vergoeding afdingen, anders mogen ze die dingen zelf bezorgen.

Re: postcode loterij pakjes doosjes

47
De Ikea wordt net als andere poststukken behandeld.. sorteer en stops vergoeding.
overlap is er bij alle post.
en dat accepteren we toch al heel lang met zijn allen.

we worden betaald per Stop. of het nou 1 of 10 poststukken betreft.
bij de pakjesdienst gaat dat ook die kant op. 1 of 10 dozen.. maakt niet uit.

alleen bij Ikea is de herlaadvergoeding eerder, dus wordt de Ikea beter betaald dan andere post.
die doosjes leveren ws niet veel gewicht op.. daar zal dan op een andere manier een aparte
vergoeding voor moeten komen?

@slagvaardige
voor jou geld toch nog wel dat je door de Ikea,s eind van de maand een hogere vergoeding krijgt dan zonder :mrgreen:
ik hoop steeds weer die stroopwafels en andere doosjes (wat zat er deze keer in?) te ontlopen :P

Re: postcode loterij pakjes doosjes

48
aan de ikea en pcl agenda heeft volgens mij
altijd een ectratje gezeten tenminste hiero

maar de wafels chocolade blikken enz word gewoon door je strot gedrukt
je hebt dan dikke pech gehad als in je wijk de prijs valt volgens sandd
bij mij al 3maal in korte tijd

Re: postcode loterij pakjes doosjes

50
Dat komt alleen maar door de extra herlaadvergoeding, die wij overigens ook bij de Ikea's e.d. pas bij 30 kilo krijgen en door de post die er dan ook nog gewoon bij zit natuurlijk. Dus met de Ikea's erbij, meer post. Alleen daardoor hebben we wat meer. Maar dat hebben we ook als we eens een slag hebben met veel post.

Bovendien kregen wij bij de onderaannemer maar 3 cent per poststuk, terwijl mensen die rechtstreeks voor Sandd werken, daar 4 cent voor krijgen. Dus ook dan hebben wij al minder.

Wat dat betreft, hebben degenen die voor Sandd werken, ondanks de Ikea's en agenda's minder te klagen dan degenen die voor de onderaannemers werken.

Maar toch geef ik je wel gelijk @Thei. Je hebt er net zo goed recht op. Je hebt er wel extra voor gewerkt.
cron