groene papiertje

1
Ik kwam tijdens het sorteren een groen papiertje tegen.
Me wijk zou voor 1 tijdschrift een aandachtswijk zijn. ik weet dat ze bij de ing aan het controleren zijn deze week.. maar ik was zo in de ban dat ik maar 1 ing dingetje had... maar helaas geen 1. toen bleekt het iets met PCM tijdschrift te zijn, kon ik letterlijk weer heel die straat nakijken.

hebben jullie toevallig ook een groen papiertje in de bak aangetroffen?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: groene papiertje

7
Dit soort extra controles weiger ik aan mee te werken, het kost extra tijd wat niet extra betaald word, ik heb er in het verleden ook wel gehad maar heb ze gewoon zonder ingevuld te hebben terug gestuurd, nooit meer iets van gehoord.

Re: groene papiertje

8
ik heb hem voor de zekerheid wel ingevult.. voor je het weet krijg je je leidinggevende aan de telefoon... en dan mag je heel wat uitleggen. extra werk? nee! als de brief gewoon bovenop ligt dan ken je het tijdens het sorteren toch gewoon aanvinken?
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: groene papiertje

9
@har

ja, dat vind ik ook. je kan ook overal moeilijk over doen.
zo,n lijst invullen met 10 magazines.. is in een paar seconden gebeurd.
maar dan is het wel handig als de lijst bovenop de post ligt :P

@postbode7
de vriendin moest die vandaag worden bezorgd? ik kreeg er een vraag over
maar had hem er niet bij zitten. ik dacht dat deze vrijdags erbij zit?

Re: groene papiertje

10
waarschijnlijk is die verspreid over 2 postdagen? ik heb ook geen vriendin gezien vandaag! wel de PCM. en maar 1 bankafschrift hoe vind je die, en die was nog niet eens van de ING! :lol:

inderdaad, en als je dan een paar seconde langer bezig bent, so what? ga je dan een vergoeding vragen omdat je dan langer bezig bent? trouwens het hoort bij je baan als postbezorger, dus het is gewoon even slikken. zo vaak krijg je zo iets niet, tenzij je wijk een aandacht wijkje is ja dan krijg je hem lekker wekelijks!. En het is veel handig ook voor de belcommitee van Sandd om te zien of het poststuk uberout is aangekomen bij de bezorger en waar de het in godsnaam is fout gegaan!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron