Re: groene papiertje

11
en als je wijk een aandachtswijk is.. omdat post regelmatig niet op tijd wordt bezorgd..
tja dan zou dat toch ook niet voor niets zijn?

als het gewoon een steekproef is van een klant om te checken of het blad op tijd aankomt
prima.

ik lees wel eens over bezorgers (onderaannemers ) die moeten tellen hoeveel folders ze
bezorgen. tja.. daarvan zou ik zeggen.. zie het als flyeren en extra betalen ervoor :mrgreen:

Re: groene papiertje

13
Het begind met een klein dingetje en voor je het weet ben je een heleboel extra werk aan het doen, dat heb ik ook al eens zo uitgelegd in een enquette en aan het depotjuffie, nooit meer iets van gehoord en ik heb inmiddels een contrakt dus zo'n vaart zal het niet lopen, en van een 'leidinggevende' ben ik niet bang, ik bezorg om niet achter de geraniums te hoeven zitten.

Re: groene papiertje

14
Ik kreeg vandaag weer zo'n brief om extra aandacht te geven aan een paar dingetjes van Sligro. Ik vraag me dan altijd of ik de rest van de post gewoon willekeurig in de dichtbij zijnde brievenbus mag mikken. Elk poststuk krijgt van mij evenveel aandacht want elk poststuk is voor de wet en de postbezorger in Nederland gelijk.

Re: groene papiertje

15
postboy schreef:Ik kreeg vandaag weer zo'n brief om extra aandacht te geven aan een paar dingetjes van Sligro. Ik vraag me dan altijd of ik de rest van de post gewoon willekeurig in de dichtbij zijnde brievenbus mag mikken. Elk poststuk krijgt van mij evenveel aandacht want elk poststuk is voor de wet en de postbezorger in Nederland gelijk.
Dat vind ik nou ook, daarom doe ik de controles niet, alles krijgt bij mij evenveel aandacht.
cron