Re: Ansichtkaartjes

31
Carla41 schreef:@Newman

je vraagt erom dus hieronder nog 1 keer het bericht van Postnl..

"donderdag 28 april 2011 @ 22:02:09 #40
Veronica Uitgeverij keert terug

28 april 2011 - Vanaf 1 mei zullen we weer de radio- en televisiegidsen van Veronica gaan bezorgen. Veronica Magazine en Totaal TV keren weer terug bij TNT Post nadat zij per 1 januari 2010 de gidsen hadden ondergebracht bij Selektmail.

De reden van de overstap naar Selektmail was destijds gebaseerd op de prijs die Selektmail kon bieden. Zoals bekend heeft Sandd inmiddels Selektmail overgenomen en zij bezorgen niet op donderdag. Dit was voor Veronica Uitgeverij een reden om weer met ons in gesprek te gaan."

ik sluit de discussie met je Newman over dit onderwerp.
je beroept je steeds weer op feiten die mijn stukjes moeten onderschrijven. :lol:
En uit bovenstaand stukje zou moeten blijken dat mijn bewering "Veronica had geen belangstelling in samenwerking met Sandd" onjuist is? Het lijkt dit eerder te onderbouwen!

Re: Ansichtkaartjes

32
Sandd is door de overname van Selektmail een stiefdochter van Deutsche Post en dus komen de germaanse ansichtkaarten bij sandd terecht.

Sandd's organisatie, infrastructuur en personeel is niet in staat om iedere week de TV gidsen op tijd te bezorgen. Dat heeft de vorige uitstap van die bladen wel aangetoond. Mikrogidsen die afgeleverd werden de donderdag van de week dat ie publiceerde....

Ik vind de AH folders ideaal. Leveren geen enkele vertraging op. Je pakt ze blindelings. Fijn, stroef, papier. Voor mij iedere dag een AH folder.

Re: Ansichtkaartjes

33
@@har
je hebt gelijk
het topic gaat nu weer over ansichtkaartjes..

@brabo
Sandd is door de overname van Selektmail een stiefdochter van Deutsche Post ?
nou zulke onzin heb ik nog niet eerder gelezen :lol:

en de ansichtkaarten uit Turkije en Spanje .. die we via Sandd ook wel is bezorgen,
wat hebben die van doen met de Deutsche Post?
cron