Re: Ansichtkaartjes

11
jane schreef:go stond van de week in de krant dat post nl ook steeds slechter gaat bezorgen
r
Mijn indruk is dat de bezorgkwaliteit van Sandd niet beter is dan die van PostNL.
Het zou interessant zijn om een objectieve vergelijking op basis van cijfers te maken.
De kwaliteitscijfers van PostNL staan op hun website, maar op de site van Sandd staan er geen.

Re: Ansichtkaartjes

12
hoef niet te kijken hier fietst een dame?????met de post en dan s avonds na 6 uur als iedereen in de straat thuis is spelen wij zelf voor postbode en niet 1x maar alle bezorgdagen in de week had vorige week op een avond 4mensen aan de deur die mijn post in de bus hadden dit gemeld bij post nl maar ze fietst nog steeds die kan echt niet lezen

Re: Ansichtkaartjes

14
@ike

als ik onderstaand bericht goed lees, dan neem ik de kwaliteitcijfers door postnl gepubliceerd wel met
een korreltje zout. :?

http://www.omroepwest.nl/dossiers/25-11 ... r-post-nl‎
25 nov. 2012 - Er zijn veel klachten over de postbezorging door Post NL. ... REGIO - De ondernemingsraad van Post NL twijfelt aan cijfers van de directie.

maar ik ben met je eens.. cijfers van sandd zullen er niet ver naast zitten..
zijn die niet ergens op te duikelen ike?

Re: Ansichtkaartjes

15
@postbode7

Jane had het over postbezorging van alle bezorgdagen in de week.
dat zouden we wel willen bij sandd :lol: maar ik lees dat ze een klacht heeft ingediend bij postnl .

0ok bij postnl zullen ze in de zomermaanden mischien gebruik maken van invalkrachten die niet/
nauwelijks zijn ingewerkt.

wij kunnen bij sandd om 8 uur smorgens ( :D ) starten.. dat is een groot voordeel.
tussen 8 - 18 uur.. is tien uur .. nou dan heb je ruim de tijd. en hoef je niet in de
piek zonuren te lopen.. als je dat niet zou willen. :D

Re: Ansichtkaartjes

17
postbode7 schreef:Tja, en net vandaag vertellen ze op t.v. dat PostNL weer zoveel verlies heeft geleden omdat mensen elkaar steeds minder brieven en kaarten sturen vanuit vakantielanden. En ze hadden het ook over bladen e.a. poststukken die naar de concurrent gaan. Naar ons dus. :lol:
Klopt niet: De dalende hoeveelheid post wordt volledig gecompenseerd door de stijging van het aantal pakjes. Het verlies komt door de mislukte afsplitsing van TNT Express: de overnamedeal met UPS ging niet door, en nu is de aandelenkoers van TNT enorm gekelderd. En omdat PostNL nog steeds een groot belang heeft in TNT betekent die daling ook een verlies voor ons.

Re: Ansichtkaartjes

18
@postbode7

het geldelijke verlies wordt ongetwijfeld gecompenseerd door de toename van de pakjes !
maar dat neemt niet weg.. dat een teruggang in de hoeveelheid post een feit is..
en dat postnl ook zelf toegeeft dat het niet alleen een afname van post is door het digitale verkeer,
maar dat ze al meer terrein verliest aan..... Sandd.

want wat brengen we nou niet rond aan wekelijks terugkerende post van
de Banken, de Overheid, de Water- en Energiebedrijven, de Zorgverzekeraars, De Postcode -en Staatsloterij..
de overigen Goede Doelen zoals o.a. Hart- en Nierstichting..
en dan heb ik het nog niet over allerlei tijdschriften zoals de Consumentengids of Spoor, Ikea,Modebladen o.a. Klingel..

wat nog niet.. de tv gidsen waaronder de Veronica, de Margriet/Libelle, Donald Duck.. of Linda..
en nog niet de AH, Gamma H&M .... :D

Re: Ansichtkaartjes

19
Carla41 schreef:@postbode7

het geldelijke verlies wordt ongetwijfeld gecompenseerd door de toename van de pakjes !
maar dat neemt niet weg.. dat een teruggang in de hoeveelheid post een feit is..
en dat postnl ook zelf toegeeft dat het niet alleen een afname van post is door het digitale verkeer,
maar dat ze al meer terrein verliest aan..... Sandd.
Ontken ik ook niet, ik geef enkel aan dat voor PostNL de post- en pakkettenbezorging nog steeds winstgevend is, en dat het verlies van het laatste kwartaal kwam door de gekelderde koers van het aandeel TNT.
cron