Re: Ansichtkaartjes

22
@Newman

de Veronica gids is tot nu toe nog niet t door Sandd bezorgd
.
omdat Sandd op dinsdag en vrijdag bezorgt.. en Veronica de tijdschriften
uiterlijk donderdagavond om 9 uur bij de klant wil hebben.

maar ik sluit niet uit dat Veronica het in de toekomst wel voor lief zou kunnen nemen als ze daardoor
een lagere prijs kan afdwingen.. :idea:"

@Geertjan
En nog bijna vergeten.. sandd brengt post van..
de belastingdienst, het UWV, het CWI en de Sociale Verzekerings Bank.

dank je wel voor het willen afstaan van de h.a.h. maar jij moet ook nog wat overhouden :?

Re: Ansichtkaartjes

24
Carla41 schreef:@Newman

de Veronica gids is tot nu toe nog niet t door Sandd bezorgd
.
omdat Sandd op dinsdag en vrijdag bezorgt.. en Veronica de tijdschriften
uiterlijk donderdagavond om 9 uur bij de klant wil hebben.

maar ik sluit niet uit dat Veronica het in de toekomst wel voor lief zou kunnen nemen als ze daardoor
een lagere prijs kan afdwingen.. :idea:"
Nou ja, Selektmail is door jullie overgenomen, dus tenminste een deel van de lutsers die verantwoordelijk waren voor het TV-gidsen-debacle werkt nu voor Sandd.

Uit het feit dat Veronica niet wist hoe snel ze na eerdergenoemde overname de benen moest nemen, zou ik niet teveel hoop putten. Ze waren kennelijk bereid om bij PostNL een hogere prijs te betalen in ruil voor een snellere bezorging, dus kennelijk is prijs niet de doorslaggevende factor.

Re: Ansichtkaartjes

25
@Newman

ik had van jou geen ander antwoord verwacht. :D

Sandd bezorgt Niet op donderdag..Selectmail bezorgde op dinsdag en donderdag van 8 - 21 uur.. die konden dus aan die eis voldoen. (dus Sandd is ook niet bezig geweest de Veronica binnen te halen..

van een debacle is dus ook geen sprake.. jammer dat je het zo omschrijft.
ik denk eerder dat Postnl gezien de volume daling maar wat blij was dat de Veronica terugkeerde.

om bij het topic terug te keren.. bezorg je bij postnl nu nog vaak ansichtkaarten ?
of zijn die echt bijna uit het straatbeeld verdwenen..
sporadisch brengen wij die rond uit noorwegen/denemarken of spanje..

Re: Ansichtkaartjes

26
Carla41 schreef:@Newman

ik had van jou geen ander antwoord verwacht. :D

Sandd bezorgt Niet op donderdag..Selectmail bezorgde op dinsdag en donderdag van 8 - 21 uur.. die konden dus aan die eis voldoen. (dus Sandd is ook niet bezig geweest de Veronica binnen te halen..
Met het debacle doelde ik op het onfortuinlijke uitstapje van de AKN-gidsen. Die waren na 6 weken al weer terug, terwijl ze een 3-jarig contract hadden getekend. Dat hebben ze zo doormidden gescheurd.

Heeft Sandd niet geprobeerd Veronica binnen te houden? Dat kan ik me niet voorstellen. Zo'n groot account, en dan gewoon laten lopen, en er geen moeite voor doen?

Genoeg ansichtkaartjes in mijn wijk, maar er wonen dan ook een aantal mensen die aan postcrossing doen.....

Re: Ansichtkaartjes

27
@newman

Nog 1 keertje dan :D de werkelijkheid is gewoon dat Sandd Niet op donderdag bezorgt.
Postnl wel. dus Sandd was niet geinteresseerd in de Veronica.

en dat debacle van de AkN gidsen.. ook daarin ben je niet goed geinformeerd Newman.
ook deze werden niet door Sandd bezorgt maar door Selektmail.
tegen de tijd dat Sandd Selectmail in 2011 overnam, waren deze gidsen al een jaar eerder (2010) naar Postnl gegaan.

je doet zo hardnekkig je best om Sandd zaken in de schoenen te schuiven , die niet waar zijn..
het wordt een beetje potsierlijk.
blijf eens bij de feiten Newman.

Re: Ansichtkaartjes

28
Carla41 schreef:@newman

Nog 1 keertje dan :D de werkelijkheid is gewoon dat Sandd Niet op donderdag bezorgt.
Postnl wel. dus Sandd was niet geinteresseerd in de Veronica.
Daar geloof ik dus niks van. Jullie willen zo graag groeien, en wijzen desondanks toch potentiële grote klanten de deur? Liggen de nieuwe klanten soms in slaapzakken bij jullie voor de deur?
Dat donderdagverhaal is natuurlijk gelul, jullie hadden ook best die Veronica's op dinsdag kunnen bezorgen, dat doen wij ook.

Ik denk eerder dat het omgekeerd is: Veronica had geen interesse in jullie.
en dat debacle van de AkN gidsen.. ook daarin ben je niet goed geinformeerd Newman.
ook deze werden niet door Sandd bezorgt maar door Selektmail.
tegen de tijd dat Sandd Selectmail in 2011 overnam, waren deze gidsen al een jaar eerder (2010) naar Postnl gegaan.
Waarom ik Selektmail en hun wanprestaties toch niet geheel los van Sandd zie heb ik al in mijn post van 10.51 uur uitgelegd. Ik blijf dat niet herhalen, ik ben geen kapotte grammofoonplaat.

Re: Ansichtkaartjes

29
@Newman

je vraagt erom dus hieronder nog 1 keer het bericht van Postnl..

"donderdag 28 april 2011 @ 22:02:09 #40
Veronica Uitgeverij keert terug

28 april 2011 - Vanaf 1 mei zullen we weer de radio- en televisiegidsen van Veronica gaan bezorgen. Veronica Magazine en Totaal TV keren weer terug bij TNT Post nadat zij per 1 januari 2010 de gidsen hadden ondergebracht bij Selektmail.

De reden van de overstap naar Selektmail was destijds gebaseerd op de prijs die Selektmail kon bieden. Zoals bekend heeft Sandd inmiddels Selektmail overgenomen en zij bezorgen niet op donderdag. Dit was voor Veronica Uitgeverij een reden om weer met ons in gesprek te gaan."

ik sluit de discussie met je Newman over dit onderwerp.
je beroept je steeds weer op feiten die mijn stukjes moeten onderschrijven. :lol:
cron