Re: Ikea 2013

71
ik heb meer dan de helft weg, zo'n 350 stuks, helaas kon ik in 1 dorp (lintdorp) helemaal niet bezorgen vanwege wegwerkzaamheden, nu kan ik misschien pas zaterdag daar bezorgen, ook de reguliere post, anders had ik ook alles wegbezorgd vandaag.
De coórdinator is op de hoogte.

Re: Ikea 2013

73
Ik heb bijna het loopgedeelte gedaan. Morgen doe ik de flats en dan is alles weg. Wilde gisteren na de post al Ikea's wegbrengen, maar werd overvallen door stortbuien.

Vandaag is het echter prachtig weer hier in Arnhem.

Re: Ikea 2013

74
Ik bezorg iets meer dan 3 jaar voor Sandd en voor de derde keer mis ik de bezorging van IKEA gidsen, omdat ik op vakantie was.. Vanavond weer thuisgekomen en ik geniet nog t/m zondag van mijn vrije dagen 8-)
djaena schreef:Als je ikeagidsen over hebt gaan ze toch naar de bezorgers die er tekort komen? Anders gaan ze terug naar de winkels alwaar klanten deze kunnen inzien.
Klopt.. Of ze gaan naar IKEA in Breda voor mensen die IKEA gids aanvragen via de website van IKEA.. ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Ikea 2013

77
har099bezorger schreef:en de Ikea is weg! :) 2 keer met de auto gereden samen met me pa! en het was echt ff een hele verandering omdat ik meestal alles met de fiets doet!
2x? Ik rij het met gemak 1x weg.. (geloof ik, want heb nog nooit gedaan..)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Ikea 2013

78
postgirl schreef:
har099bezorger schreef:en de Ikea is weg! :) 2 keer met de auto gereden samen met me pa! en het was echt ff een hele verandering omdat ik meestal alles met de fiets doet!
2x? Ik rij het met gemak 1x weg.. (geloof ik, want heb nog nooit gedaan..)
:roll: tuurlijk, rij jij maar ff met 500 Ikea kranten op je fiets, naar Gorinchem-oost! en dan nog een heuvel over waar je u tegen zegt. :roll: ik heb geen rijbewijs, enigste wat ik heb is een fiets, dus ik ben enorm blij dat me vader me wilde helpen. trouwens het waren 2 wijken, en het pasten allemaal niet in 1x in de auto
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Ikea 2013

79
Ja ik bedoelde ook in 1x wegrijden met de auto.. Maar goed 500 IKEA's is inderdaad veel meer vergeleken met ongeveer 160 postcodeloterij agenda;s die ik moest bezorgen (met de auto).. ;)
ex Sandd Postbezorgster
cron