Ikea 2013

1
Ik ben Sandd bezorger sinds afgelopen, nu komen de Ikea gidsen vandaag en maandag de stickers. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring betreft deze gidsen.
Sinds Maart 2013 bezorger bij Sandd

Re: Ikea 2013

2
Voor mij is het dit jaar ook voor het eerst, dus ervaring heb ik nog niet. Ik krijg er zo'n 450 en ben ook heel benieuwd. Er is een topic, Ikeagidsen, in het afgesloten deel voor Sandd bezorgers. Ik heb begrepen dat je Ief een prive bericht heb gestuurd, dus zodra je erin kan zou je daar ook eens kunnen kijken.

Re: Ikea 2013

3
djaena schreef:Er is een topic, Ikeagidsen, in het afgesloten deel voor Sandd bezorgers. Ik heb begrepen dat je Ief een prive bericht heb gestuurd, dus zodra je erin kan zou je daar ook eens kunnen kijken.
Zodra het kan ga ik daar zeker even alles bekijken.
Sinds Maart 2013 bezorger bij Sandd

Re: Ikea 2013

4
Vandaag (namiddag) kwam de chauffeur hier de Ikea's brengen. Het hele spul ligt in de garage en blijft daar tot maandag. Dan pas komen de adresstickers. Scheelt me weer gesjouw. Dan leg ik een stel stapels Ikea's op een steekwagentje en rijd de boel de huiskamer binnen om vervolgens alle adressen te checken op bezorgbaarheid. Daarna ga ik dan stickeren. Degene die klaar zijn leg ik op een plaats waar ze niet in de weg liggen. Jammer dat de stickers pas maandag komen want anders kon ik de catalogi allemaal in het weekend al stickeren. Nu sticker ik gewoon de straten die ik de volgende dag ga bezorgen. Maandagmorgen moet ik ook nog met mijn man naar het ziekenhuis in Utrecht (UMC) voor de uitslag van 2 onderzoeken van vandaag dus zo vroeg kan ik niet beginnen. Zal ik zaterdag ook weer de folders moeten bezorgen zodat ik als we maandag thuis komen aandacht kan schenken aan onze grote klant Ikea. :lol: Stickeren kun je dus het beste thuis doen. Vóór het stickeren check je alle adressen om te zien welke adressen niet bezorgbaar zijn. Die stickers laat je gewoon op het vel zitten. Als de rest allemaal op de Ikea's zit plak je naast de onbezorgbare stickers een retoursticker met de reden waarom op dat adres niet bezorgd kan worden. Alle Ikea's bezorgd? Leg de vellen met overgebleven stickers in het krat met retouren. Dan komen die vanzelf op het depot terecht. Hopelijk hebben de beginnende bezorgers hier wat aan. Hier zit een aardig ervaren bezorger want die Ikeacatalogi bezorgde ik al toen ik bij Selektmail werkte. Jarenlang dus.
Ik wens alle bezorgers veel succes en mooi weer tijdens het bezorgen van Ikea's en post.

Re: Ikea 2013

5
De ikeas, een ware nachtmerrie!

Vorig jaar was het zo dat we al stickerend moesten bezorgen. ditmaal mogen we het al gestickerd en al bezorgen! :) ik kijk er op zich wel naar uit zeker omdat we er vanaf maandag tot zaterdag mee bezig mogen zijn. ik met 2 grote wijken ben daar enorm blij mee! :)

ik krijg ze vrijdag ochtend!

@postbode
wij moesten de sticker er weer afhalen en op een leegblaadje plakken met retoursticker!
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Ikea 2013

7
nope, je krijgt de stickers maandags. Het gene wat je moet bezorgen en je niet kan bezorgen moet je terug sturen, wij bij de onderaannemers hebben het advies gekregen op de stickers die je niet kon vonden die op een a4tje te plakken en een retoursticker erbij te plakken.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Ikea 2013

8
@postbode7

voor het stickeren check je alle Ikea,s op bezorgbaarheid?
nou dat is echt onnodig hoor postbode7.
zo bezorg je nieuwe bezorgers onnodig werk. :o

als er aan het eind van je Ikea rondje enkele overblijven.. is het zoals Har beschrijft.
regels veranderen gelukkig door de jaren heen. niemand meer met lange stickervellen de straat op :lol:
succes met je man trouwens maandag. hoop dat de uitslag goed is. (Y)

leuk har.. dat je er ook zin in hebt.. ook al noem je het een nachtmerrie :lol:

Re: Ikea 2013

9
@marcel

tja.. vroeger kregen we de stickervellen al een slag eerder. kon je lekker voorbereiden.
maar omdat enkele bezorgers dan de afgesproken bezorgdagen niet in acht namen en al
voor maandag gingen bezorgen.. hebben ze het voor ons allen verpest.

de afspraak is met Ikea dat het in week 33 moet.. niet later en niet eerder.
als je pech hebt en je ontvangt de Ikea stickers pas eind van de maandagmiddag
dan valt er die dag niet veel meer te bezorgen. ik begin dus pas dinsdag...met bezorgen.
(of je moet savonds doorgaan). maar dat is niet mijn idee.

het stickeren is een fluitje van een cent hoor marcel :P

Re: Ikea 2013

10
Carla41 schreef:@marcel
als je pech hebt en je ontvangt de Ikea stickers pas eind van de maandagmiddag
dan valt er die dag niet veel meer te bezorgen. ik begin dus pas dinsdag...met bezorgen.
(of je moet savonds doorgaan). maar dat is niet mijn idee.
ik ontvang de post Maandag pas rond 15:45 en ga eerst de normale post sorteren en dan dinsdag bezorgen en als ik klaar ben misschien wel de Ikea gidsen stickeren en dan Woensdag en als het nodig is Donderdag bezorgen. Ik heb geen idee hoeveel tijd ik er voor nodig ben, ik heb 393 exemplaren.

voor mij is het nieuw
Sinds Maart 2013 bezorger bij Sandd
cron