Re: Ikea 2013

42
Carla41 schreef:@Annelies en @krientje

is het weer mogelijk dan 2 vaste wijken bij sandd?
het beleid was toch.. slechts 1 vaste wijk...
goed nieuws voor veel bezorgers (Y)
Ik heb heb een eigen wijk (contract) en dochter heeft een wijk (OVO)
Man had ook een wijk maar die hebben we terug moeten geven.
Max 2 wijken per gezin ......
Wel vallen we regelmatig in
Groetjes, Annelies

Re: Ikea 2013

44
Annelies1958 schreef:
Carla41 schreef:@Annelies en @krientje

is het weer mogelijk dan 2 vaste wijken bij sandd?
het beleid was toch.. slechts 1 vaste wijk...
goed nieuws voor veel bezorgers (Y)
Ik heb heb een eigen wijk (contract) en dochter heeft een wijk (OVO)
Man had ook een wijk maar die hebben we terug moeten geven.
Max 2 wijken per gezin ......
Wel vallen we regelmatig in
Kun je na gaan dat het beleid toch overal anders is, mijn vrouw heeft 1 vaste wijk, ik heb 1 vaste wijk + 1 wijk die wel altijd ook mijn vaste wijk is geweest en waarvoor ze niemand anders kunnen vinden, onze schoonzoon heeft ook 1 wijk en werkt bij ons thuis vandaan, dat gepraat van sandd dat ze wachtlijsten met bezorgers hebben is flauwekul.
wat betrefd ikea's daar hebben we er 971stuks van in de gang staan voor 4 wijken, dat valt dus mee.
Ik heb alleen pech dat de uitlaat van mijn scooter net kapot is gegaan, we moeten nu met de auto bezorgen, net aangeschaft vorige week.

Re: Ikea 2013

45
Ha, ik heb ze net binnen gekregen, heb er 360. Gewone post ongeveer 1,5 kratje. Valt dus reuze mee.
Werk nu sinds 2 maanden voor Sandd. Had gehoopt mijn studie er mee te kunnen betalen, maar ik vind de verdiensten tegenvallen. Heb ongeveer 70 euro per maand. Een 2de wijk mag niet, want dan wordt het op zich wel interessant. Gelukkig nu met de ikea order , heb je iets meer reload, dus iets meer verdiensten. Ik lees net hierboven dat sommigen wel 2 of meer wijken lopen. Ben er nog niet uit wat handig is met die Ikea, eerst je gewone post lopen, en daarna de Ikea maar...dan moet je wel 2x de hele wijk door. Om het te combineren lijkt mij wel wat zwaar en lastig, maar dat ga ik eerst maar eens 1 of 2 straten uitproberen. Heeft er iemand ervaring met de Ikeagidsen? Hoeveel gaan er in de fietstas? Zonder dat ie het begeeft!

Re: Ikea 2013

46
Volgens mij kun je er 60 per keer meenemen.
Ervaring heb ik verder niet, want voor mij is het de eerste keer.
Ik heb ze wel tussen de post gevoegd en ben daar net klaar mee. Ik had erg weinig gewone post en geen zin om daarvoor de wijk nog een keer extra door te gaan. Pfff, sorteren duurde zo wel langer dan anders.
Misschien dat de verdienste van je wijk weer wat oploopt zodra de postvolume straks toeneemt?

Re: Ikea 2013

49
Tot 1 mei lag mijn bloktijd ook uren eerder. Iets van tussen 14:15 en 15:30 en meestal kwam de post zo tussen half 3 en half 4. Nu komt de post pas tegen 7 uur, vaker later. Maar ja, misschien dat ze de route ooit nog eens omdraaien. Hebben ze al eens gedaan. Ik zou er wel eens een email aan kunnen wagen.

Vroeger nam ik nog wel eens een invalwijk of twee. Dat kan nu niet meer en daar balen ze van. Dat weet ik inmiddels wel. :lol: Ik was een van de weinigen die ze altijd konden bellen. Maar ik ga geen twee wijken laat op de avond sorteren. Dan moet ik een wijk na het eten sorteren en de volgende wijk de volgende dag en dan nog twee wijken wegbrengen.

Dat zou in principe best kunnen hoor. Maar ik vertik het. :mrgreen:
cron