Re: Ikea 2013

61
@djaena

Ha, op de kruising :D
maar nu begrijp ik dat je zo snel klaar bent

kreeg weer leuke reacties.. mensen zijn blij met de Ikea.
ik heb er 390 . ik doe het liever op de fiets.. tussen de buitjes door.

vandaag al 200 weg.. vrijdag de rest.

echt weinig "normale"post.. vandaag en vrijdag 340 stuks.
volgende week gelukkig weer hogere aantallen.

Re: Ikea 2013

62
Hoi, ik zie nu net op de bezorgbon, dat ik voor de ikea gidsen niks betaald krijg. Ik heb 173 kilo, 6x reload, 360 stickers (ikea), maar bij adresstop staat 106 stuks ???? Hoe kan dat nou....ik heb toch 360 ikea gidsen, en ze zijn niet huis aan huis....moet het dan geen 360 adresstops zijn?? Hebben jullie hier ervaring mee? Klopt mijn bezorgbon dan wel of moet ik aan de bel trekken bij het hoofdkantoor? Straks zit ik ernaast, maar ik vind het wel heel vreemd dat ik maar voor 106 stops betaald krijg. Ik hoor graag of ik het nou helemaal verkeerd zie. Ik heb inmiddels wel alle post in de bus!

Re: Ikea 2013

63
Ik denk dat die adresstops voor de gewone post geldt? Ik weet het eigenlijk ook niet hoe het precies zit. Wij krijgen overigens 1 cent extra per Ikea.

Ik heb 196 kilo gewicht in totaal.
Reload 7 (dus 7 x Euro 2,50 extra0
Aantal adresstickers 407 (dat zijn de 407 Ikea's)
Overlap 178 stuks
Bezorg 463 stuks (dat is inclusief de Ikea's)

Re: Ikea 2013

64
Ik zit via de Reli, dus weet niet of het bij jullie hetzelfde is.
Bij mij zie je op de bon ook niet de ikeagidsen bij het aantal stops of overlap vermeld staan. Alleen aantal adres stickers x aantal ikea gidsen. Maar ik heb navraag gedaan en ik heb begrepen dat we gewoon 4 cent krijgen per ikeagids ( adres sticker ) en dan 1 cent extra sticker vergoeding per ikeagids. Staat alleen een beetje onhandig op de bon omdat het dus niet uit gespecificeerd is. Dus je krijgt wel een bezorgvergoeding.

Re: Ikea 2013

66
@ Carla41

Ik heb weinig reacties gehad vandaag, maar was dan ook wel erg vroeg om iedereen uit zijn bed te trommelen :mrgreen:
Overigens aan het einde van mijn wijk kreeg ik wel de vraag of iemand er één extra mocht hebben voor zijn zoon die hem nooit ontvangt, maar ik had er geen over helaas :cry:
Ik heb maar aangegeven dat ze hem kunnen aanvragen via de website :D

Re: Ikea 2013

68
@student

die 160 stops is mischien een tikfoutje.. als je sowieso 360 Ikea,s ( voor verschillende adressen hebt neem ik aan).
en de rest van je post is dan op die adressen overlap.
dus daar zou ik gewoon even over bellen met je contactpersoon. :P

werk je voor een onderaannemer student?
want jij krijgt bij 173 kilo 6 herlaad.. ik zou er bij sandd 5 krijgen..

hoogte herlaadvergoeding en bij 25kg of 30 kg herlaadvergoeding,
en de hoogte van de stickervergoeding .. dat is bij de onderaannemer weer anders geregeld..
cron