Vieze kratjes

1
Vanmorgen kreeg ik 2 kratjes,het leek wel of ze in een houtzagerij hadden gestaan.(fijnstof van hout).
Ik weet niet bij wie die natuurlijk gestaan hebben,maar mij staan ze binnen.Het is soms niet om aan te zien!

Re: Vieze kratjes

2
Helaas dezelfde ervaring. Er is iemand in mijn regio die er katten in laat pissen. De chauffeur komt regelmatig bij me binnen om zijn handen te wassen. En zelf ruik ik het ook. Collega's, ga wat beter met de kratten om. Het komt ook bij anderen thuis te staan en er zit (belangrijke) post in.

Re: Vieze kratjes

6
Hier neem ik ze ook persoonlijk aan en bij mij staan ze i.v.m. de stank in het achterste gedeelte van het hok.
De chauffeur vertelde mij ook dat de bewuste (onder gepiste) kratten inderdaad buiten staan. ... Dit mag toch niet? Dat is mij tenminste verteld bij het intake gesprek.

Re: Vieze kratjes

7
Ik heb er alleen last van als het winter is, dan zie je daadwerkelijk de plekken waar de katten en poezen gepist hebben. En soms ook nog eens tegen de kratjes. de vorige keer had de chauffeur er moooi een plastic zak overheen gedaan.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Vieze kratjes

8
@Marloes

kan me voorstellen dat je die stank niet in je huis wil.!
ik zou ze weigeren.!
op den duur weten ze toch wel bij wie ze die stinkkratjes steeds ophalen?

@har?
heb jij ze dan buiten staan har, Nee toch?

Re: Vieze kratjes

10
Wij hebben nieuwe kratten, ook blauw en een stuk groter dan de huidige, dus die ruiken NIEUW.
Er gaat ook meer post in. Veel meer.
Dus als we 3 krijgen hebben we behoorlijk wat itt de vorige kratjes.
cron