Re: Vieze kratjes

11
har099bezorger schreef:ja in de achtertuin, waar anders? me vader wilt niet dat de chauffeur in het huis rond spookt laat staan in de schuur
Dat dit mag! Ja niet om jou hoor. Maar ik wou het ook absoluut niet hebben. Ik heb een periode lang geen vaste chauffeur gehad en er waren een paar uitzendkrachten. Ik vertrouwde het niet dat er elke week weer een onbekende in mijn huis om kon lopen. Ik heb toen ook van alles geopperd, maar het mocht zelfs niet eens in het fietsenhok!! Dus ik verbaas me enorm dat dit bij jou wel getolereerd wordt.

Re: Vieze kratjes

12
als de chauffeur in de tuin kan komen zonder sleutel kan iedereen het.
Mischien is er dan nog sprake van een onderaannemer die de regels aan zijn laars lapt.?

het gaat om post van anderen, vertrouwelijk of niet en die hoort binnen opgeslagen te worden.
tenminste, ik zou ook niet willen dat mijn overheids/bankpost ergens buiten staat opgeslagen.

al heeft har vast wel maatregelen genomen dat het wel wordt afgedekt voor regenbuiten e.d. :mrgreen:

maar ik kan makkelijk praten.. mijn chauffeurs zijn altijd binnen de bloktijden.
dus ik hoef er max een uurtje voor thuis te blijven.

mischien werkt de chauffeur van har niet met bloktijden? har?
anders is er toch wel iets te regelen.. desnoods met een buur die even meeloopt terwijl de
chauffeur de kratten in je gang legt.

of het zelf laten ophalen op het depot.

Re: Vieze kratjes

13
zou je het nog gekker vertellen, we hebben het nog een tijdje bij de voordeur gehad, toen moest het afgeschermd worden. het laat het dan net zijn dat me vader klaar was met de achtertuin met enorm hogen hekken.

de mijne kent geen bloktijden het is tussen 13.30 en 17:30 dat mijn chauffeur langs komt. Ik ken niet tegen me andere werk zeggen goh ik ben ff een halve dag weg. Ik heb ook geen vaste chauffeurs. Paar maanden geleden had ik nog dat de chauffeur de postbakken bij de voordeur legde.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron