Re: Foutje Belastingen.. Bedankt.

5
Ik zei meteen dat ze dan iedereen maar weer een blauwe of witte brief moesten sturen en dat ik die vele brieven graag wil bezorgen. Laten ze bij de belasting maar regelmatig zulke fouten maken. Die leveren ons inderdaad extra poen op. Evengoed is het voor de gedupeerden natuurlijk vet balen en schrikken. Je zal maar rond de € 1950,-- moeten betalen. En dat als alleenstaande moeder met 2 kinderen. Dat is toch een hele hoop geld. Maar de mensen zullen het wel terugkrijgen. Maar wel netjes een excuusbrief erbij. Wij willen ook wat te doen hebben. :lol:

Re: Foutje Belastingen.. Bedankt.

8
Zouden ze gisteren al bezorgd zijn?

Ik had gister echt een heleboel toeslagen brieven en blauwe brieven :lol:

Maar aangezien ik zelf ook zo'n brief zou moeten ontvangen denk ik haast van niet.

Mijn zoontje vond het jammer dat ik al klaar was toen ik thuis kwam, hij ligt altijd in een deuk als mensen een blauwe brief krijgen zo zegt hij dan die heeft vandaag een slechte dag :lol: gemeen kind heb ik he haha

Re: Foutje Belastingen.. Bedankt.

9
Dan had hij de dag van zijn leven gehad, als ik zijn moessie was. :mrgreen: Ik had er een adres bij zitten met wel 8 van die blauwe krengen. :lol: :mrgreen: :lol: Acht enveloppen op een adres. hahaha. Daar zal wel een bedrijf zitten of zo.. denk ik...

Ik heb ook adres waar ik bijna elke week een Neckermann rekening in moet doen. Elke keer wordt de envelop dikker. Ik vraag me af of dat nu rekeningen of aanmaningen zijn, met een lange brief erbij. :lol: Het is zo'n adres waarvan ik mij afvraag of er nog wel iemand woont.. trouwens..

Re: Foutje Belastingen.. Bedankt.

10
Ik kreeg onze excuus brief van de toeslagen vandaag via de gewone post trouwens ;)
Ze zullen wel niet via sandd gaan denk ik dan zo.

Wel jammer want het had ons wel extra opgeleverd natuurlijk :lol:
Vandaag kreeg ik 5 kratten :roll: ik ga maar eens beginnen met sorteren zo!
cron