Re: Merkelbeek Postbezorger dumpt post in de bossen

11
Carla41 schreef: Volgens het postbedrijf hebben de drie affaires het niks te maken met het beleid en worden alle werknemers nauwkeurig nagetrokken.
Nauwkeurig nagetrokken? Wat een bullshit. Er wordt enkel om een VOG gevraagd, maar om dat nou nauwkeurig natrekken te noemen? Er wordt bijv. bij mijn weten nooit naar referenties gevraagd, laat staan dat deze nagetrokken worden.

Re: Merkelbeek Postbezorger dumpt post in de bossen

12
Jaren geleden kwam iemand van Post.nl bij mij aan de deur en vroeg of ik tevreden was over de bezorging.
Nu moet alles zo goedkoop mogelijk.
Als het aan mij lag dan zou ik belangrijke poststukken noteren en de geadresseerden op de hoogte stellen van deze controles.
Dan valt zo bezorger snel door de mand, want een adres eruit pikken is te weinig.
Gewoon een stuk of 20 brieven en persoonlijk langs gaan.
Kost wat maar anders blijven deze malafide bezorgers gewoon maandenlang doorgaan.
Zou wat voor mij zijn om te doen want ik kan zulke dumpers wel wurgen. :evil:

Re: Merkelbeek Postbezorger dumpt post in de bossen

13
Mijn man gaf mij deze link via de mail: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... -bos.dhtml
Hij zei daarbij 'Dit kan je ook doen.'

Mijn reactie:
Verschikkelijk!!
Ga ik never nooit doen!
Ga ik nog liever bij loods van Sandd dumpen..
Dat is beter dan in de natuur

Afgelopen donderdag ben ik bij Sandd geweest voor gesprek over CAO. (ik werk momenteel via OVO) Ik vroeg ook of ik Verklaring Omrent Gedrag moet afgeven. Reactie: Nee dat hoeft niet..

Ik denk dat Sandd dit toch wel moet invoeren.. :roll:
En inderdaad de postbedrijven moeten onderling met elkaar zwarte lijst opmaken.. :!:
ex Sandd Postbezorgster
cron