postbezorger

1
Hallo ik ben postbezorger voor sandd,
het gaat prima met het sorteren,
maar af en toe zitten er verkeerde poststukken in,
meestal zijn dat de wijken die ik niet heb ,
die gaan dan weer terug in het kratje,
het meeste tijd heb je nodig voor het sorteren van de poststukken,
met het rond brengen van de poststukken valt het mee.
:D GP.GUIDO. (Y)

Re: postbezoger

4
Het sorteren heeft wat oefening nodig. Voor je het weet race je er doorheen.
Ik merk met mijn nieuwe route dat het me ook veel extra tijd weer kost.

Ik weet niet wat jij in tussentijd doet, maar ik zet muziek (en zing lekker mee). Zo wordt het sorteren ook nog een soort van ontspanning voor me. Maakt het sorteren een stuk minder vervelend.

Re: postbezoger

5
marloes schreef:Het sorteren heeft wat oefening nodig. Voor je het weet race je er doorheen.
Ik merk met mijn nieuwe route dat het me ook veel extra tijd weer kost.

Ik weet niet wat jij in tussentijd doet, maar ik zet muziek (en zing lekker mee). Zo wordt het sorteren ook nog een soort van ontspanning voor me. Maakt het sorteren een stuk minder vervelend.
Ik doe het ook met de radio aan, mijn vrouw wil alleen niet dat ik meezing want dan vallen de barsten in de ramen vind ze, hahahaha

Re: postbezoger

6
koewartje schreef:
marloes schreef:Het sorteren heeft wat oefening nodig. Voor je het weet race je er doorheen.
Ik merk met mijn nieuwe route dat het me ook veel extra tijd weer kost.

Ik weet niet wat jij in tussentijd doet, maar ik zet muziek (en zing lekker mee). Zo wordt het sorteren ook nog een soort van ontspanning voor me. Maakt het sorteren een stuk minder vervelend.
Ik doe het ook met de radio aan, mijn vrouw wil alleen niet dat ik meezing want dan vallen de barsten in de ramen vind ze, hahahaha
haha stuur je haar maar naar de winkel of de tuin in ;) hahaha *grapje*
Heb het geluk dat mijn partner te werken is als ik aan het sorteren ben. En anders zingt hij doodleuk mee ^.^
cron