Re: Agenda,s ikeas of Ongeadresseerde reclame

11
Ja, die Ikeagidsen en PCL agenda's zijn gelukkig maar 1x per jaar. Maar we hebben ook die dikke pillen van Engelbert Strauss. Zijn jullie die vergeten? Nou ik niet. En ik ben best benieuwd hoe dat is om met h.a.h. tussen de post te lopen. Ik ken wel een PostNL concullega hier maar meestal brengen ze die h.a.h. net op de dag dat wij ook moeten bezorgen. Maar ik zou best eens voor de gein mee willen lopen om te zien hoe dat werkt. Vroeger hebben we wel eens die kaartjes van de Veronica bezorgd maar die dingen waren lekker klein en konden in de jaszak; die van C1000, AH en Gamma kunnen daar echt niet in. Tja, zoals Cruijf zegt; 'alles heeft zijn voor en nadelen' en het werk bij postbedrijven ook :lol: Een tijdje bezorgden we ook dunne geadresseerde folders van de Macro. Waar zijn die heen? Die zie ik niet meer. Wie van Sandd weet het?

Re: Agenda,s ikeas of Ongeadresseerde reclame

12
sunbow schreef:I

Tja en wie bij postNL het onzinnige plan van reclamefolders op 5 december heeft bedacht :?
Dat zal wel het idee van de klant (Albert Heijn) zijn (wie betaalt, bepaalt). Maar we krijgen wel extra tijd. Ze hanteren de looptijden van dinsdag ipv donderdag, en daar bovenop krijg je nog een kwartier extra per wijk. (en dan ook nog de evt. extra tijd die je voor het herladen nodig hebt).
cron