Re: Agenda,s ikeas of Ongeadresseerde reclame

2
@Carla41,

Helemaal mee eens.
Die bergen h.a.h zijn de reden dat ik liever voor Sandd kies.
Voor een wijk van Post.nl bij mij in de buurt verdien ik nauwelijks meer dan bij Sandd, en dan moet ik 3 dagen sjouwen met post en h.a.h.
Die agenda's gaan als een trein.
Kreeg vandaag geen 3 stuks h.a.h. in de bus, waarschijnlijk omdat we een van de laatstse huizen zijn.
Kijk wel op de reclame app van mijn tablet wat Gamma in de aanbieding heeft.
De postbezorging is verder prima bij ons.

Re: Agenda,s ikeas of Ongeadresseerde reclame

5
Ik kreeg gisteren zo'n Djozer gids in de bus. Dat vreemde, zware formaat geval van 2014 (met het oog op de wereld). Die bedoel je neem ik aan? Ik moest wel even aan jullie denken. En ik kijk er niet eens in, zoals waarschijnlijk meer lui die dat geval krijgen.

Nee, inderdaad liever die dozen. Ik heb de helft nu weg. (het flatgedeelte) Zometeen toch nog maar de rest. Het ging best snel.

Re: Agenda,s ikeas of Ongeadresseerde reclame

7
Ik heb weer liever de reclamefolders (nog liever "echte post natuurlijk, maar ik vermoed dat dat voor iedereen geldt). Het scheelt dat wij bijna altijd de GAMMA erbij hebben en die makkelijk door de brievenbus gaat.

Een paar jaar geleden hadden wij een soortgelijk formaat dozen als de postcodeloterij, maar dan voor een lokale dierenzaak. Dat was ik weet niet hoe vaak terug naar het depot fietsen om je fiets weer te herladen. Ik weet nog dat toen ik op kantoor kwam om de "echte" post van maandag op te halen het eerste wat ik zei was: "ik kan geen depot meer zien.

Maar als je een hele week mag doen over de dozen, dan weet ik niet wat ik zou kiezen...

Tja en wie bij postNL het onzinnige plan van reclamefolders op 5 december heeft bedacht :?
@denieuwe: vroeger kregen we voor minder zware huis aan huis op donderdag een VVV-bon; ik vind dat we allemaal 2 minuten gratis mogen winkelen bij AH. Kwartier extra is bovenop de tijd die je nodig hebt om je wijk weg te brengen (dus tijd voor je wijk+tijd voor h.ah.+15 minuten in tijd). En gewoon schrijven als je langer nodig hebt.

Re: Agenda,s ikeas of Ongeadresseerde reclame

9
@de nieuwe

hoeft niet na de Ah special hoor de nieuwe, je mag ook daarvoor al ... over (Y)
maar.. als ik deze in de winkel zie ( ik heb een nee/ja sticker) dus ontvang geen h.a.h. reclame..
zal ik aan jullie denken (Y) .

@sunbow
Natuurlijk wil iedereen het liefst gewone post. maar deze akties zijn slechts 2 x per jaar Ikea/agenda
dus dat is te overzien. :D

al zijn de dozen best makkelijk te bezorgen.. ook bij ons is de vergoeding niet boven normaal. :mrgreen:
naast de reguliere vergoeding ontvang je per 30 kilo een herlaadvergoeding van 2,55 euro.

ik moet gezien de hoeveelheid 4 x extra uitrijden.. maar haal elke dag mijn boodschappen en los dan
op de heenweg een lading van zo,n 50 stuks.
het scheelt wel dat we er 6 dagen over mogen doen.. je kan zelf bepalen of je het in 1 ruk doet of elke dag wat.
cron