Post van Sandd gevonden in sloot

1
Belastingpost in sloot gedumpt

Een medewerker van De Meren Post heeft in Lemmer ongeveer 60 belastingbrieven in een sloot gedumpt. HIj is op staande voet ontslagen. Een getuige die de hond uitliet zag de brieven liggen in een sloot aan de rondweg in Lemmer. De getuige heeft met een tal geprobeerd de poststukken uit de sloot te vissen. He is niet duidelijk of alle post teruggevonden is.

Het postbedrijf uit Sneek werkt voor Sandd. Daar is de postdumping gemeld. Zij gaan bekijken of de brieven alsnog bezorgd kunnen worden. Het dumpen van post is strafbaar.

(van de site van omroep Friesland)

Re: Post van Sandd gevonden in sloot

3
O jee... nu zijn we weer een hele tijd verdacht als mensen ons met de Sandd tassen langs de deuren zien gaan.
Ik besteed juist altijd extra aandacht aan enveloppen van de Belastingdienst en diverse banken.
Bij de banken is de adressering vaak onvolledig (geen etage) dus dat is toch al meer opletten.

Re: Post van Sandd gevonden in sloot

5
Post dumpen vind ik dus echt niet kunnen; om welke post het dan ook gaat. Als je geen zin meer hebt in het baantje moet je ontslag nemen, alles terugbrengen naar het depot en iets anders gaan doen. Dan kunnen ze een opvolger voor hem of haar zoeken. Maar je gaat niet andermans post gaan dumpen! Je wilt ook niet dat ze jouw blauwe brieven in de sloot mikken en ook niet je brieven van de bank. Die van de PCL zou ik niet missen. Maar het dumpen is ook gewoon milieuver-
vuiling en fraude. Dat eerste omdat er geen papier in het milieu hoort en het tweede omdat je geld krijgt terwijl je je werk niet doet. Wat een loser en groot gelijk als Sandd en De Meer Post die persoon op staande voet ontslaat en aanklaagt.
cron