Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

25
Ik vind de hele extra aandacht eromheen (van PostNL) wel overdreven, kennelijk voelen ze het hete Szandd in de nek of zo? ;) 'Je moet ze op dezelfde dag bezorgen'. Alsof we andere post altijd vijf dagen laten liggen en op de gok, zonder adressen te lezen, in de brievenbussen mikken. Oke, verschil is dat je in de gaten moet houden dat er geen ontbreken. (Beetje bezorger is natuurlijk op de hoogte hoeveel stemgerechtigden er op elk adres wonen!)
Wij hadden er dit jaar een envelop omheen, dat was prettig! (Vorige keer plakten ze allemaal aan elkaar)

Nou, ik weet van de hele buurt weer wie waar thuis hoort en wie alleen op bezoek is :) ;)

Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

28
Hmm, geen stempas gezien, wel veel blauwe brieven...je weet wel. Heb 507 poststukken. Weer lekker de moeite. Ga er een trolleyroute van maken want ik heb ook enkele van die dikke blauwe pakjes van de Bankgiroloterij. Ik lijk wel een pakjesbezorger zo. Ik neem de niet thuiskaartjes voor de zekerheid maar mee want van een paar pakjes weet ik niet zeker of ze wel in de brievenbus passen.

Re: Gemeenteraad verkiezingen 2014

29
postbode7 schreef:Hmm, geen stempas gezien, wel veel blauwe brieven...je weet wel. Heb 507 poststukken. Weer lekker de moeite. Ga er een trolleyroute van maken want ik heb ook enkele van die dikke blauwe pakjes van de Bankgiroloterij. Ik lijk wel een pakjesbezorger zo. Ik neem de niet thuiskaartjes voor de zekerheid maar mee want van een paar pakjes weet ik niet zeker of ze wel in de brievenbus passen.
Krijg jij ook vaak een blauwe berg voor 1 adres? Wel typisch eigenlijk dat we geen niet-thuiskaartjes van de zaak hebben.
cron