Re: Vreemd of niet?

22
denieuwe schreef:Je hebt ze toch wel opengemaakt om te kijken of de inhoud ook verschilt?! Anders sjouw je voor niks ;-)
Nee.
elisa schreef:Wie weet staan er nieuwe fraudeurs te trappelen............en wij druk druk ze te helpen haha.
Daar dacht ik dus ook al aan...
Carla41 schreef:@postgirl
ik zie er niets vreemds aan. de ene betreft belastingen, de andere is gewoon van de overheid.
je hebt blanco blauwe, belastingen, toeslagen...
gewoon bezorgd hoop ik.
AHA daar is dus het verschil! Ik dacht ik vraag het eerst ff op het forum voordat ik het aan Belastingdienst meld en ja ik heb hem gewoon bezorgd..
Deze enveloppe had ik al op 21 januari bezorgd en had toen een foto gemaakt. 25 januari toen ik in mijn mobiel keek, herinnerde ik me deze foto en heb het toen meteen geplaatst
slagvaardige schreef:Tuurlijk was dat een grapje. We zitten gewoon te geinen en Postgirl ook. Vandaar dat we even aan het meedoen waren.
Ik maak geen geintje.. Ik twijfelde echt of de enveloppe zonder Belastingdienst erop echt was..
Geertjan schreef:doe je dat altijd met andermans post ;)
Nee, alleen als ik poststuk niet vertrouw..
slagvaardige schreef:Ik heb een vermoeden dat het haar eigen post is...
P.s. waar is Postgirl eigenlijk?
Nee, het was niet mijn eigen post. En hier ben ik achter de computer..
elisa schreef:Ze had er al met een stift over lopen kalken...dus ja .........hilarisch!
Paint lieverd…
ex Sandd Postbezorgster

Re: Vreemd of niet?

24
Oeps.. Sorry @Postgirl. Ik dacht dat je aan het geinen was en grapte met je mee. Maar nu begrijp ik hoe de vork in de steel zat. :oops:

Ja, goed dat als je twijfelt, je even het probleem meldt. Gelukkig wist Carla het antwoord.

En nogmaals.. sorry..

Re: Vreemd of niet?

25
@postgirl

de volgende keer bel je sandd en vraag je advies.
mischien als er echts iets loos is , verzoeken ze je de poststukken in de retourbak te doen.

maar om poststukken op een openbaar forum te zetten ook al heb je gegevens weggewerkt..
zou ik niet doen.

ik zou me als niet postbezorger afvragen.. wat doen die mensen van sandd thuis met mijn post :o

@slagvaardige
Fijn dat ik zo geloofwaardig overkom :lol: het was maar een gokje hoor. :D
Laatst gewijzigd door Carla41 op 27 jan 2014, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
cron