Re: Sandd BezorgerApp

21
Hoeveel kratten post had jij Elisa? Ik had in totaal 13 kratten. Mijn trolley in de garage is vol, bij de open haard liggen nog 3 series om met de fiets te bezorgen en dan staat er nog een kratje voor de autoroute. Puf puf, 75,8 kg! Grr! Wat zal ik morgen blij zijn als ik klaar ben! De rest van de weeg is het weer rustig met weinig gewicht per keer.

Re: Sandd BezorgerApp

25
Het afmelden gaat best vlot met die app. Ik activeer die app als ik thuis kom en ik klaar ben met mn wijk. Dan meld ik mij pas aan en meld mijn wijk af. Loop ik 2 wijken: weer app activeren wijk afmelden, vermeld wijkcode en sluit weer af.
Ga me dus niet aanmelden als ik smorgens vertrek, actieve apps vreten batterij dus daarom alleen al zet ik hm pas aan als ik thuis ben.

Re: Sandd BezorgerApp

26
Ik lees hier over een PostNL app, maar heb daar zelf nog nooit van gehoord. Met minder ritten naar depot tegenwoordig is de kans volgens mij groot dat als er een wijk niet bezorgd wordt dat het pas de volgende dag wordt opgemerkt.
slagvaardige schreef:Ik heb nog een oude Nokia, zonder wifi en zelfs zonder internet. Zo een waar een truck overheen kan rijden en die het zelfs nog doet als hij in een flinke plas water is gevallen. Heb ik destijds aangeschaft toen ik voor Postnl begon.

Ben ik toch bereikbaar en niet te traceren. :twisted:
Not to break your bubble, maar ooit van triangulatie met zendmasten gehoord?

Re: Sandd BezorgerApp

28
maroma64 schreef:Het afmelden gaat best vlot met die app. Ik activeer die app als ik thuis kom en ik klaar ben met mn wijk. Dan meld ik mij pas aan en meld mijn wijk af. Loop ik 2 wijken: weer app activeren wijk afmelden, vermeld wijkcode en sluit weer af.
Ga me dus niet aanmelden als ik smorgens vertrek, actieve apps vreten batterij dus daarom alleen al zet ik hm pas aan als ik thuis ben.
Zo doe ik het nu ook, veel handiger!

groetjes Lucie
cron