0 - 1 te late afmdelingen
0 - 1 te late afmdelingen
Geen incidenten in de afgelopen 4 weken
Geen incidenten in de afgelopen 4 tot 12 weken
Wat bedoelen ze met 0-1 in m'n bezorgersportaal?
Re: vraagje
2Ik heb het ook en heb het even nagevraagd. Dat wil zeggen dat je je nog nooit te laat hebt afgemeld en er geen klachten of andere incidenten zijn geweest de laatste 4 tot 12 weken.
Zodra je je echt een keer te laat hebt afgemeld dan komt er een 1 te staan. Tenminste bij ons dan, maar dat zal bij jou ook wel zo zijn. Wij kunnen ons via het bezorgersportaal afmelden.
Ik kon mij een keer niet afmelden omdat er een storing was. En toen stond er ook 0-1. Ik dacht dat er dan 1 te late afmelding geteld werd. (zie een andere topic) Blijkbaar was dat toch niet zo.
Ik heb mij de laatste weken steeds keurig op tijd afgemeld en bij mij staat er dus ook steeds 0-1. Het klopt dus wel.
P.s. @Mysticdubz, staat er ook een waarderingscijfer? Je hebt pas een keer bezorgd. En je hebt je afgemeld toch? Via de site? Bij mij blijft hij maar op 15 staan. Nog nooit klachten gehad (afkloppen! haha) en altijd op tijd bezorgd en afgemeld. Maar ik geloof dat als je 100% hebt, je tot waarderingscijfer 20 of zoiets kunt gaan. Of zo..
Zodra je je echt een keer te laat hebt afgemeld dan komt er een 1 te staan. Tenminste bij ons dan, maar dat zal bij jou ook wel zo zijn. Wij kunnen ons via het bezorgersportaal afmelden.
Ik kon mij een keer niet afmelden omdat er een storing was. En toen stond er ook 0-1. Ik dacht dat er dan 1 te late afmelding geteld werd. (zie een andere topic) Blijkbaar was dat toch niet zo.
Ik heb mij de laatste weken steeds keurig op tijd afgemeld en bij mij staat er dus ook steeds 0-1. Het klopt dus wel.
P.s. @Mysticdubz, staat er ook een waarderingscijfer? Je hebt pas een keer bezorgd. En je hebt je afgemeld toch? Via de site? Bij mij blijft hij maar op 15 staan. Nog nooit klachten gehad (afkloppen! haha) en altijd op tijd bezorgd en afgemeld. Maar ik geloof dat als je 100% hebt, je tot waarderingscijfer 20 of zoiets kunt gaan. Of zo..
Re: vraagje
3Ahaa het is duidelijk bedankt voor je antwoord.
En ja hij staat momenteel op 13 punten bij mij na 1e keer bezorgen
En ja hij staat momenteel op 13 punten bij mij na 1e keer bezorgen
Re: vraagje
4Waar ze dat waarderingscijfer nu helemaal op baseren mag Joost weten. Het gemiddelde van onze bezorgers is iets van 12 en ik zit op 15. Misschien heb ik een sticker een keer niet goed ingevuld of zo of is er een kras op een envelop terechtgekomen haha.
Maar ja. Ik ga zo sorteren. Dochterlief moet zo naar toneel dus we eten vroeg. Heb veel post deze keer.
Volgens mij werkt Postservice met Postedd samen. Volgens mij zit Elisa daar ook bij? Was dat Postedd @ Elisa?
Maar ja. Ik ga zo sorteren. Dochterlief moet zo naar toneel dus we eten vroeg. Heb veel post deze keer.
Volgens mij werkt Postservice met Postedd samen. Volgens mij zit Elisa daar ook bij? Was dat Postedd @ Elisa?
Re: vraagje
6De onderaannemers waar we de Sandd post voor bezorgen heeft een eigen site waar je op kunt inloggen. Op dat portaal staat de planning voor vier slagen. Hoeveel post je krijgt. Je bezorgbonnen en de berichten die je coordinator stuurt samen met nog wat andere relevante zaken.
Heeft Sandd niet zo'n site waar je als rechtstreekse bezorger in kunt loggen?
Heeft Sandd niet zo'n site waar je als rechtstreekse bezorger in kunt loggen?
Re: vraagje
7@slagvaardige
op de papieren bezorgbon staat wat je de komende 4 slagen kan verwachten.
en bijzonderheden als aanlevering post rondom feestdagen wordt op
hetzelfde papier vermeld.
de sanddbezorgersite ( bikkel info e.d.) is sinds januari opgeheven.
je kan je wel opgeven voor de nieuwsbrief van sandd..
sandd.nl/nieuwsbriefmedewerkers.
op de papieren bezorgbon staat wat je de komende 4 slagen kan verwachten.
en bijzonderheden als aanlevering post rondom feestdagen wordt op
hetzelfde papier vermeld.
de sanddbezorgersite ( bikkel info e.d.) is sinds januari opgeheven.
je kan je wel opgeven voor de nieuwsbrief van sandd..
sandd.nl/nieuwsbriefmedewerkers.
Re: vraagje
8Sandd Groningen heeft ook een eigen website waar je in kunt loggen en je af kunt melden als je klaar bent met bezorgen. Ook staat daar dan info dat van belang is voor de bezorgers.
Blijkbaar verschilt het per depot..
Blijkbaar verschilt het per depot..
ex Sandd Postbezorgster
Re: vraagje
9Ohww en ik dacht: ik heb nu een 10 (nog niks gedaan) dat kan alleen nog maar slechter worden. (Wat een stress!!) Maar het gaat dus nog hoger. Er staat een link met spelregels bij, pluspunten krijg je bijvoorbeeld voor een extra wijk lopen (nog maar even niet) en in Sandd-kleding lopen (die ik niet krijg).slagvaardige schreef: P.s. @Mysticdubz, staat er ook een waarderingscijfer? Je hebt pas een keer bezorgd. En je hebt je afgemeld toch? Via de site? Bij mij blijft hij maar op 15 staan. Nog nooit klachten gehad (afkloppen! haha) en altijd op tijd bezorgd en afgemeld. Maar ik geloof dat als je 100% hebt, je tot waarderingscijfer 20 of zoiets kunt gaan. Of zo..
Ik vind dat bezorgersportaal een verademing vergeleken met het doolhof van PostNL, waar je voor elke pagina een andere browser moet installeren. Weet nog niet of het overeenkomt met de praktijk, maar van zoiets overzichtelijks, daar kan ik bij voorbaat al blij van worden
Re: vraagje
10O.k. Dat bezorgersportaal is er dus alleen voor degenen die bij een onderaannemer van Sandd werken en niet voor Sandd zelf. Nu snap ik het.