Vanmorgen een mega pak verkeerde adresseringen

1
Nou, het was me wel weer een retouren-ochtendje zeg. De gebruikelijke bedrijven die altijd vergeten etages te vermelden, terwijl de persoon niet voorkomt op de bordjes, maar ook brieven aan garageboxen zonder bus en hoera - ook een paar nieuwkomers op huisnummers die helemaal niet bestaan.
Opvallend vaak Tele2 en dat soort bedrijven die een rekening(?) aan een garagebox richten. Vraag me af of ze opgelicht worden.

Re: Vanmorgen een mega pak verkeerde adresseringen

3
slagvaardige schreef:Ik had van die Sligro kaarten, langwerpige gevallen zonder adres! Gewoon een wit vierkant, waar normaliter het adres moet staan. :) :lol:

Dat van Tele2, ja dat riekt inderdaad naar oplichting.. Ik zou er tenminste geen andere verklaring voor weten als je een 'vals' adres opgeeft. Leuk voor de eigenaar van de garagebox..

De Sligro... ach ach... ik ben al blij dat ze voor die langwerpige dingen steviger karton gebruiken dan voor die A4 of 24x30 formaten die altijd om mijn bundels heen gevouwen raken. Nu nog een adres erop en dan worden die dingen nog eens echt bezorgbaar. :mrgreen:

Eigenaar van de garagebox... is hier de woningbouwvereniging, maar inderdaad, stel dat de huurder er last mee krijgt.

Re: Vanmorgen een mega pak verkeerde adresseringen

4
Wat is wijsheid
in geval van verkeerde adresseringen…


Consequent retour afzender is eigenlijk de beste oplossing.
Probleem: niet alle bedrijven nemen de moeite opgegeven mutaties door te voeren in hun computerbestand.
Registreer voor jezelf welke problemen zich blijven herhalen; geef betreffende post desnoods aan je teamcoach.

Herstel zelf dit soort post vaak gewoon, echter met vermelding 's.v.p. de juiste adresgegevens door te geven aan de afzender.'
Ook in dit geval; blijft het probleem zich herhalen dan gewoon retour afzender…

Je moet er overigens wel van overtuigd zijn dat jouw correctie juist is;
anders ten alle tijden retour afzender !!!…
Dit ter voorkoming dat het probleem bij jou terecht komt!
Maarten Lijster, postbezorger PostNL Alkmaar-Zuid

Re: Vanmorgen een mega pak verkeerde adresseringen

5
maartenpb schreef:Wat is wijsheid
in geval van verkeerde adresseringen…


Consequent retour afzender is eigenlijk de beste oplossing.
Probleem: niet alle bedrijven nemen de moeite opgegeven mutaties door te voeren in hun computerbestand.
Registreer voor jezelf welke problemen zich blijven herhalen; geef betreffende post desnoods aan je teamcoach.

Herstel zelf dit soort post vaak gewoon, echter met vermelding 's.v.p. de juiste adresgegevens door te geven aan de afzender.'
Ook in dit geval; blijft het probleem zich herhalen dan gewoon retour afzender…

Je moet er overigens wel van overtuigd zijn dat jouw correctie juist is;
anders ten alle tijden retour afzender !!!…
Dit ter voorkoming dat het probleem bij jou terecht komt!

Het probleem komt altijd bij mij terecht wanneer blijkt dat ik op de post heb geschreven.
Dat mag absoluut niet bij Sandd, ook al heb ik de indruk dat ze weleens zelf op de sealing schrijven als er iets retour is gestuurd wegens verkeerde postcode.
cron