Re: Andere wijk lopen

21
RedSquirrel schreef:
opdedeurmat.nl schreef:
Carla41 schreef:@opdedeurmat.nl
ps.. als je om 8 uur bij je eerste brievenbus bent.. doe je zachtjes met de klep (Y)
Mijn eerste brievenbus, dat is die van mezelf ;-)
(maar mijn post moet netjes in de bundel tot de volgende dag)
Ja hoor... nou die van mij gaat meestal vanuit de krat de vuilnisbak in. Er zit zelden iets nuttigs bij mijn post die via SANDD komt.
Kaartje van de tandarts (ach, heeft ie toch aan me gedacht) ;)

Re: Andere wijk lopen

24
postboy schreef:Ik heb voor de hele maand juni een extra wijk aangenomen,. Wel spijt nu het precies in die periode valt dat Spoor weer moet worden bezorgd. Dat wordt waarschijnlijk de zaterdag ook bezorgen.

Nee he... die komt in mijn 2e wijk meestal als andere zware bladen ook mee moeten en ik zag al een prognose van 59 kilo voor de komende week.

Re: Andere wijk lopen

26
opdedeurmat.nl schreef:Mijn eerste brievenbus, dat is die van mezelf ;-)
(maar mijn post moet netjes in de bundel tot de volgende dag)
Toen ik invalwijk erbij deed, viel die wijk ook in mijn eigen straat. Dus soms mijn eigen post of die voor mijn man in de kratten. Die haal ik dan meteen eruit tijdens het sorteren en maak ik het open. So What? ;)
ex Sandd Postbezorgster

Re: Andere wijk lopen

27
postgirl schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Mijn eerste brievenbus, dat is die van mezelf ;-)
(maar mijn post moet netjes in de bundel tot de volgende dag)
Toen ik invalwijk erbij deed, viel die wijk ook in mijn eigen straat. Dus soms mijn eigen post of die voor mijn man in de kratten. Die haal ik dan meteen eruit tijdens het sorteren en maak ik het open. So What? ;)
Dan ben ik dag en nacht bang dat meneer Sandd belt (of op de koffie komt) voor controle ;) :) :)

Re: Andere wijk lopen

28
postgirl schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Mijn eerste brievenbus, dat is die van mezelf ;-)
(maar mijn post moet netjes in de bundel tot de volgende dag)
Toen ik invalwijk erbij deed, viel die wijk ook in mijn eigen straat. Dus soms mijn eigen post of die voor mijn man in de kratten. Die haal ik dan meteen eruit tijdens het sorteren en maak ik het open. So What? ;)
Je dient je eigen post natuurlijk wel door de brievenbus te gooien.

Re: Andere wijk lopen

30
Carla41 schreef:nou .. ja 59 kilo.. dat is toch niet zoveel :D
zeker niet als het over 2 wijken is verdeeld.
kan beter 60,1 zijn :D

veel klingels/spoor e.d. lekker snel gesorteerd.
of hebben jullie liever heel veel kleine enveloppen?
Nee dat is voor 1 wijk. Ik geef niet zoveel om die herlaadvergoeding. Twee of drie goed verdeelde wijken vind ik prettiger werken dan 1 waarvoor ik een kruiwagen nodig heb terwijl ik de andere bijna vanuit de schoudertas kan doen. (Dat is wel voorgekomen.) Tijdschriften en enveloppen in een lekkere mix... mijn ideale bundel. Glibberige kaartjes en enveloppen met pennen erin hoeven van mij niet zo.
cron