Re: Andere wijk lopen

31
Ik heb liever kleine enveloppen. Ik moet alles met de fiets doen en dan is ruimte en gewicht een belangrijke factor. Daar komt nog bij dat ik twee hoog woon en alles via de trap dus omhoog moet tillen. Dan heb ik liever niet wee wijken van 70 kilo per stuk. Ik heb gelukkig een vriend die sterk is en die komt helpen met tillen omdat ik zelf ook nog een spierziekte heb en ik kan niet onder in het trappenhuis de post sorteren want die ligt daar 's nachts niet veilig. Dus moet het alsnog naar boven of nog verder naar de box.

Re: Andere wijk lopen

33
opdedeurmat.nl schreef:Dan ben ik dag en nacht bang dat meneer Sandd belt (of op de koffie komt) voor controle ;) :) :)
Haha ik niet hoor. Je mag mensen altijd toegang tot je huis weigeren mits die doozoekingsbevel heeft.
postbesteller schreef:Je dient je eigen post natuurlijk wel door de brievenbus te gooien.
So What? Doe ik lekker niet.
opdedeurmat.nl schreef:Anders halen ze die ene (?) cent zo van je inkomsten af ;)
Hahahaha Ze doen hun best maar..

:lol: :P :lol: :P :lol: :P
ex Sandd Postbezorgster

Re: Andere wijk lopen

35
Carla41 schreef:@opdedeurmat.nl

Nou, geniet van het mooie postweer en laat de rest lekker los!

Vergeet niet, dat de vrijheid van postservice lekker is t.o.v. postnl maar je hebt nog geen uitbetaling gehad.
Wow.... 34 euro bruto! (maar: eind mei begonnen hè)

Re: Andere wijk lopen

36
Ik kreeg net een mailtje dat mijn vergoedingenoverzicht op het bezorgersportaal staat, maar er staat bij mij helemaal geen bedrag bij dat pdf bestandje. Bij jou wel? En als ik op het pdf bestand klik, dan krijg ik een blanco pagina.

Ik zou iets van Euro 120,00 moeten krijgen. Dat is inclusief al die stroopwafels die ik weggebracht heb. En inclusief de toch steeds rond de 500 stuks post per slag.

Ik heb er maar even een mailtje achteraan gestuurd.

Re: Andere wijk lopen

37
slagvaardige schreef:Ik kreeg net een mailtje dat mijn vergoedingenoverzicht op het bezorgersportaal staat, maar er staat bij mij helemaal geen bedrag bij dat pdf bestandje. Bij jou wel? En als ik op het pdf bestand klik, dan krijg ik een blanco pagina.
Ja, eventjes lukte het niet, nu wel. Anders misschien met de rechtermuisknop en openen met...?

Alleen: ik zie alles dubbel, heb twee pdf-jes voor mei. En het leuke is: bij *Totaal dit jaar* staat ook twee keer het totaalbedrag :-) (terwijl dit dus mijn eerste betaling is)
Even Apeldoorn bellen ;-)

Re: Andere wijk lopen

39
Het staat er nu wel inderdaad. Ja, bij mij staat ook maand 5 tweemaal genoteerd. :) Ik krijg Euro 121,61 en voor de stroopwafels heb ik wel Euro 1,09 verdiend. Een Euro voor al die stroopwafeldozen. Hoe bestaat het he? Een Euro!! ;)

Eta: Ja, kreeg een mailtje terug dat er een storing was.

Re: Andere wijk lopen

40
@slagvaardige

"1,09 euro vooral die stroopwafeldozen.."
als je niet beter weet , lijkt het wel heel stupide om het daarvoor rond te brengen..
een leek zou zeggen: je bent knettergek, waarom doe je dat? :lol:

het wordt gewoon als poststuk gezien.. en zo bekijk ik het.
stop/sorteer/wijk/herlaad/afmeld vergoeding... dat klinkt beter :D


tweemaal de maand uitbetaald? DAT WIL IK OOK (Y)
cron