Re: Andere wijk lopen

42
Carla41 schreef:@slagvaardige
tweemaal de maand uitbetaald? DAT WIL IK OOK (Y)
En nóg zou het me opgevallen zijn, van..... goh wat veel, zou er iets zijn misgegaan? ;-)
(voor drie keer sorteren en bezorgen)?

Ik heb het te doen met bezorgers die totaal onbekend in de wijk gedropt worden. Voor mij is het nauwelijks extra inspanning. Maar ik heb de stroopwafels nog niet gehad ;-)

Re: Andere wijk lopen

43
De stroopwafels was 3x op en neer fietsen. Er zaten behoorlijk zware dozen bij. De dozen alleen was 74 kilo. En de slag daarop kwamen er ook nog een stuk of 30 dozen bij. Hadden ze die 30 dozen bij de 109 gedaan, dan was ik wel aan 3x herlaadvergoeding gekomen. Nu kreeg ik er maar 2. Zal vast geen toeval zijn geweest.

Nee ik vind het flauw om niets extra's te geven. Dat vond Postservice overigens ook. Maar het mocht niet van Sandd en ja daar moeten ze naar luisteren.

Al las ik wel hier dat verschillende mensen wel extra vergoeding kregen vorig jaar. Koewartje volgens mij en nog anderen. Het is flink sjouwen en het sorteren is ook lastig.

Re: Andere wijk lopen

44
@slagvaardige

Nou ga ik je echt tegenspreken slagvaardige
Ik heb gelukkig de stroopwafels slechts 2 keer gehad en rechtstreeks voor sandd kreeg ik wel
een extra vergoeding. niet in verhouding tot de werkelijkheid ( enkele euro's minder dan 3) maar wel bovenop de
normale sorteer/stop/wijk/afmeld en herlaadvergoedingen.

postservice verschuilt zich achter Sandd maar dat is niet fair.
vraag ze ook waar ze de sorteervergoeding voor alle post die jij rondbrengt hebben gelaten..
die steken ze gewoon in eigen zak.?
Laatst gewijzigd door Carla41 op 05 jun 2014, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Andere wijk lopen

47
postbode7 schreef:Als je zo weinig voor die rotdozen krijgt kan ik me voorstellen dat iedereen dan net graag vrij wil hebben.
Ik zag er best tegenop, maar kwam erachter dat een losse extra rit voor alleen stroopwafels zo gedaan is in mijn wijk.
Had ik koste wat kost alles in één rit bezorgd dan was ik aanzienlijk meer uren kwijt geweest. (Dat heb ik in het begin gedaan met de pcl agenda's).

Re: Andere wijk lopen

48
precies.

en zo lang het in een jaar bij 1x ikea, 1x agenda,s en met een beetje mazzel 1x stroopwafels blijft..
ga ik me er niet druk over maken.

het kan nog erger denk ik.. de jaarlijkse kerstkaartjes rondbrengen.. al loopt dat aardig terug :roll:

al vind ik wel dat slagvaardige dezelfde vergoeding hoort te krijgen als degenen die niet voor een
onderaannemer werken.
of zou men er vanuit gaan dat slagvaardige de bochten meer afsnijdt.. en langs de huizen rent i.p.v. loopt? :?

Re: Andere wijk lopen

49
Carla41 schreef: of zou men er vanuit gaan dat slagvaardige de bochten meer afsnijdt.. en langs de huizen rent i.p.v. loopt? :?
Dan nog is er vast voor meer dan 1 euro tijd en energie in gaan zitten. Als je nou de rest van het jaar riant zou verdienen... maar hier kan ik met de postpet niet bij. Als ze een 'goedkope gastarbeider`hadden ingehuurd was het land te klein geweest.

... en on topic: ik kan het! (nee zeggen tegen een extra wijk) ;-)

Re: Andere wijk lopen

50
@opdedeurmat

maar het is niet zo dat je alleen voor het bedrag van 1 euro stroopwafels rondrijd.

het is wel zo dat de stroopwafels worden gezien als"een normaal" poststuk met de standaardvergoedingen
en ik denk dat ze net als de ikea,s indertijd van postnl naar sandd zijn gegaan en in de toekomst terecht
zullen komen bij bedrijven die het helemaal gratis willen rondbrengen..

wat de ikea/ agenda,s betreft is er nog niet zo lang geleden al gesleuteld aan de vergoedingen waardoor
deze iets werden verhoogd.. ( herlaadvergoeding aangepast)
het volgende item voor de OR is, de stroopwafels aan te pakken.

maar als bij alle post commentaar komt op het bezorgen, houden we op den duur niets meer over.
zie je binnenkort bij axender de stroopwafels bij de folderpakketten... verschijnen.

Laat ik terug keren naar het topic.. andere wijk lopen.. de vakantie periode komt eraan.
altijd lekker om een nieuwe wijk uit te proberen.. als je dat wil.
cron