Re: DTN023

11
anjahemelrijk schreef:Ik wilde zelf een andere wijk, deze heeft meer afgiftepunten.
En nee heb geen privé berichtje gehad
De ene wijk heeft ook meer post dan de andere, daar ook rekening mee gehouden? Deze wijk heeft inderdaad veel afgiftepunten.

Re: DTN023

12
Aan postbesteller. Hoeveel afgiftepunten vind jij veel? En hoeveel afgiftepunten heeft jouw wijk dan? Overigens, veel succes met bezorgen morgen en ik hoop voor je dat je gaaf weer hebt (dat hoop ik voor mezelf overigens ook hoor).

Re: DTN023

15
anjahemelrijk schreef:Ik wilde zelf een andere wijk, deze heeft meer afgiftepunten.
En nee heb geen privé berichtje gehad

Raar, want hij staat wel op verzonden in plaats van postvak uit?

Re: DTN023
Naar anjahemelrijk
Verstuurd: 05 jun 2014, 11:16

Re: DTN023

17
Ik denk dat ze waarschijnlijk geen emailmelding krijgt dat er een priveberichtje is. Dat kun je volgens mij zo instellen. Ze zal de pm wel ontvangen hebben, maar dan moet ze naar Gebruikerspaneel, bovenaan het forum en daar ziet ze dan '1 nieuw bericht'

Re: DTN023

19
Ja ik snap daar niets van. Een collega die in ons dorp loopt krijgt Euro 3,60 en zij heeft eenbwijk van 500 afgiftepunten. Nou moet ik wel zeggen dat haar wijk halfstedelijk is en de fietsafstanden en loopafstanden groter zijn dan bij mij. Bij dezelfde hoeveelheid post doe ik een uur langer over haar wijk dan dat ik over mijn wijk zou doen. Ik heb 10 straten met gewone huizen en 7 straten met blokken met flats.
cron