Re: Sorteren

31
Was deze week maar wat blij dat ik bij *de concurrent* wat sorteerervaring heb mogen opdoen. Bij PostNL had een grapjas van een voorbereider een halve wijk ongezien (ongesorteerd dus) in de tas gekieperd. Ik had er al een wijk opzitten en er nog drie te gaan... werd er niet blij van. Was in staat om toestemming te gaan vragen om het zetblokje van Sandd te mogen gebruiken, op de PostNL-fietstas.

Re: Sorteren

33
Heb gistermiddag de deur van het depot achter me dichtgetrokken, gemeld dat er nog twee wijken stonden (toen ik na een half uur eindelijk iemand kon bereiken) en dat ik niet een derde keer terug zou gaan om te checken; bel de bezorger maar en kauw nog een keer voor welke wijken hij moet lopen: als hij het niet kan onthouden: het rooster hangt op het prikbord.
Vaak ben ik drukker met overal achteraan bellen dan met mijn werk: post bezorgen.
Vannacht weer een half nachtje geslapen, dus voel me iets beter....

Re: Sorteren

35
is niet zo bijzonder edu13.
bij postnl gaat het ook over 270 stuks per 10 minuten ingooien.

maar als je meer kilo,s hebt.. doe je er echt wel langer over dan 5 minuten in tassen stoppen.
want je zal terug naar huis komen om te herladen. fiets in tuin, herladen, fiets uit tuin..

m.a.w. je stelt het behoorlijk rooskleurig voor :D
cron