Re: Postcode loterij agenda HELP!

12
Dat staat op de achterkant van de brief die je gekregen hebt carla41. De brief met titel: aanlevering NLP voordeelagenda's met enveloppen. Bij je wijkcode staat het aantal. Het is de bedoeling dat we die brieven in de doosjes schuiven. Gewoon klepje omhoog en erin doen. Lijkt me nu makkelijk maar of het echt makkelijk is zie ik morgen pas. Ik hoop dat de mensen met een te kleine of te smalle (of beide) brievenbus allemaal thuis zijn als ik langskom. In mijn wijk een stuk of 3, in de andere wijk wat meer. Gelukkig wordt het morgen gaaf weer dus hoop ik morgen veel van die dingen in brievenbussen te kunnen stoppen. Bedoeling: 2 dagen voor elke wijk. Dan ben ik donderdag mooi klaar met die r..dozen. Ik heb er 329 in de garage liggen. De week erna zijn het niet zoveel dozen. Zie brief : NLP extra order. Sterkte ermee allemaal. En ja, ik ben toch heel benieuwd hoeveel normuren ervoor zullen staan. En onze concullega's zullen vast heel blij zijn dat zij die dozen niet hoeven te bezorgen.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

14
Het zijn doosjes ter grootte van de agenda dozen. En iets van 120 gram. Ik krijg er maar 54 of zo vandaag 44 en volgende week nog 10 en dan mag ik ze vanaf volgende week maandag 22 september t/m 26 september rondbrengen. Ze zijn voorzien van een adressticker. Herlaadvergoeding is vanaf 25 kilo.

Het zijn er blijkbaar een stuk minder. Zal straks eens kijken wat voor dingen het zijn.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

16
ik heb de agenda-doosjes ook gezien. Of beter gezegd, ik moest er doorheen slingeren zoveel dozen stonden er in het halletje. Door ruimtegebrek stonden de schoenen er bovenop.
Als je loopt, lijkt me dat nogal veel te zwaar om allemaal mee te nemen.
Tip: Als je per blok huizen dat je loopt nu dinsdag een helft en vrijdag een helft met je gewone post mee-sorteert, scheelt dat behoorlijk in de te sjouwen stapel.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

17
Hoe gaat het met jullie agenda's?
Ik heb vandaag meer dan 2/3 bezorgd en dan viel alles mee. Ik loop het dus niet met de post samen, maar echt apart. 109 stuks wel in 2 keer moeten doen. Maar wat is je fiets zwaar zeg!
Nu heb ik er nog 69 thuis liggen en dat kan net niet in 1 keer, da's wel balen.

Ik stop alle agenda's in mijn tassen en de enveloppen in mijn schoudertas. Pas bij de huizen zelf steek ik de enveloppen in de doosjes. Maar is het jullie ook opgevallen dat in 50% van de gevallen die enveloppen er gewoon weer uitschieten als je ze ingeworpen hebt?

Verder had ik maar vier huizen waar ze niet in de brievenbus paste en die waren gelukkig allemaal thuis.

Ook twee doosjes aan de zijkant kapot gescheurd toen ik ze uit de tas wilde pakken. Oops.

En 1 agenda die klem kwam te zitten in een brievenbus en waar echt geen begweging meer in te krijgen was. Hmmmmm lekker dan. Bewoners niet thuis, maarja klep kon dicht.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

20
Zo. Ze liggen er weer in. Dat ging razendsnel.
Ik had de enveloppen voor de flats geaorteerd en de dozen en enveloppen los meegenomen. Fiets tegen de flat aangezet. Enveloppen en een aantal dozen op de deksel van mijn fietsmandje gelegd. Envelop in het venster geschoven en zo de gleuf in. :-)

Het was prachtig weer. De mensen waren erg vrolijk en ze leken wel bijna blij iets van de PCL te krijgen.

Het loopgedeelte viel ook mee. Had nu wel al van te voren de enveloppwn in het raster geschoven. Maar ik had voor het loopgedeelte maar 47 agenda's. Ze zijn in mijn wijk niet zo verzot op de PCL.
cron