Re: Postcode loterij agenda HELP!

21
Hè hè, ik heb alle agenda's nu bezorgd. Heb er maandag en dinsdag een hele stel gedaan en vandaag ook nog. Blij dat die order klaar is. Heb vandaag de doosjes voor de volgende order vast ontvangen. Aantal klopte niet met wat er in de brief stond dus er is al een mailtje naar Sandd met de vraag hoe dat zit. Het zijn bijna vierkante doosjes van ongeveer 18,5 cm en ze zijn heel licht. En het zijn er gelukkig maar een stuk of 16. En daar hebben we dan ook een hele week de tijd voor. Nou, die zijn op maandag al weg hoor (bezorgtijd van 22/9 t/m 26/9). :lol: Het zijn gelukkig geen stroopwafels. Die heb ik trouwens wel met de huidige order ontvangen. En ik heb er al 2 op.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

22
postbode7 schreef:Hè hè, ik heb alle agenda's nu bezorgd. Heb er maandag en dinsdag een hele stel gedaan en vandaag ook nog. Blij dat die order klaar is. Heb vandaag de doosjes voor de volgende order vast ontvangen. Aantal klopte niet met wat er in de brief stond dus er is al een mailtje naar Sandd met de vraag hoe dat zit. Het zijn bijna vierkante doosjes van ongeveer 18,5 cm en ze zijn heel licht. En het zijn er gelukkig maar een stuk of 16. En daar hebben we dan ook een hele week de tijd voor. Nou, die zijn op maandag al weg hoor (bezorgtijd van 22/9 t/m 26/9). :lol: Het zijn gelukkig geen stroopwafels. Die heb ik trouwens wel met de huidige order ontvangen. En ik heb er al 2 op.
Bij mij klopte het aantal van de nieuwe order NPL ook niet en heb ook maar een mailtje gestuurd.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

26
Carla41 schreef:het "gedoe"met de enveloppen vind ik achteraf ook wel meevallen.
het bezorgen blijft het leukste toch slagvaardige en de reacties van de mensen die er wel blij mee zijn :D
Ik denk niet dat iedereen blij was dat ik langs kwam.
Als zo'n doosje op een parketvloer knalde maakte dat zoveel lawaai dat je wel rot moest schikken. :lol:

Re: Postcode loterij agenda HELP!

28
Haha daar moest ik wel aan denken gisteren. Aan huisdieren en kleine kinderen achter de deur. Die dozen hadden ook best harde, scherpe hoeken. Gelukkig zat er niemand achter de deur en konden de dozen een veilige noodlanding op de vloer maken. Kadeng!

Ik heb ze wel voorzichtig door de brievenbus geschoven. Je weet nl nooit.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

29
Nou hier zitten de agenda's er. Ben wel blij. Nu weer wachten op de post om te sorteren. Al met al vind ik het wel een zware week.
Mede omdat er thuis ook wat dingetjes waren waarvoor ik nodig was bij de kinderen. De oudste gaat niet altijd even lekker en dat kost veel energie. Dat is ook de reden dat ik alleen onder schooltijd wil werken.

Maarja ik had 1 hond achter de deur en ben toch bang dat die hem op zijn kop heeft gehad. Oops.

Verder gooide ik hem rond kwart voor 9 ergens in. Was bij kleine huisjes en daar kan je volgens mij vanuit elke kamer de brievenbus wel zien. En toen hoorde ik heel verontwaardigd, NOU JA!!! Maar vorige keer toen ik daar om 11 uur de post ingooide werd het ook al uit mijn handen gegrist.
Ben bang dat daar niet zúlke gezellige mensen wonen.

Verder vandaag geen problemen. Liep in een wijk met huurwoningen vandaag en dus allemaal dezelfde brievenbus YAHOO! Dat was wel een verschil met gister.

Mijn complete postwijk bestaat uit twee wijlen zeg maar. Het ene worst smurfendorp genoemd en het andere de goudkust. Raad het verwchil ;)
cron