Re: Postcode loterij agenda HELP!

31
Heb dat een keer in mijn Selektmailtijd gehad. Liep toen de Wehkampjes. Dikke wn zware catalogi. Kwakte hem ergens door een brievenbus in een volledig gesloten deur. Bleek een vrouw achter te zitten. Die kreeg hem tegen haar snoet denk ik. Hoorde haar in ieder geval vloeken. Oeps... sorry..

Ik heb ook wel eens een wijk gehad met een paar straten met wat duurdere huizen. Merkte wel dat de mensen daar iets minder gemakkelijk waren.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

32
Eindelijk, na 2 dagen hard aanpoten, zijn alle agenda's de deur uit, alle 565 agenda's voor de 3 wijken die ik nu loop.
Gelukkig staan de agenda's op een aparte bon, zodat we geen last hebben van overlap en met een vergoeding van 10 cent per agenda brengt het toch weer een leuk bedrag op.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

35
temmei schreef:Eindelijk, na 2 dagen hard aanpoten, zijn alle agenda's de deur uit, alle 565 agenda's voor de 3 wijken die ik nu loop.
Gelukkig staan de agenda's op een aparte bon, zodat we geen last hebben van overlap en met een vergoeding van 10 cent per agenda brengt het toch weer een leuk bedrag op.
2x zoveel als ik had voor 3 wijken. Wel lekker als je er een redelijke betaling voor ontvangt.
Blijft evenzogoed een zware klus. Alleen zonder dit soort ''afwijkende" opdrachten zou ik me alweer vervelen. :mrgreen:
cron