Re: Postcode loterij agenda HELP!

51
Maandag 27 november komen de agenda's ( bij Postservice tenminste) dat is de strik versie waarbij je enveloppen moet insteken die je bij de reguliere post apart aangeleverd krijgt , deze mag je 5,6,7 en 8 december bezorgen, de agenda is een doosje van 500 gram

De alstublieft versie agenda moet op 12 december bezorgd worden en komt binnen op 11 december met de reguliere post en de enveloppen die ingestoken moeten worden

Agenda's worden als een regulier poststuk betaald, wel krijg je een aparte vergoeding van 0,01 cent voor het insteken en een mooie reload vergoeding

Inmiddels hebben we al mail gehad dat het qua planning al blijkbaar lastig wordt om iedereen te verplichten om op 12 december in 1 keer de agenda's te bezorgen dat het eventueel ook op 13 december mag , dat was het mailverkeer van postservice

Ik heb best veel postbezorging ervaring maar dit heb ik nog nooit gedaan, ik heb sowieso 2 wijken in die periode dat staat nu al vast daar komt normaal altijd een 3e bij.
Heb nu gezien dat ik met die 2 wijken op ruim 150 agenda's uit kom, geen idee hoeveel werk ik daarmee heb en hoeveel kratten dat is.
Heb het idee dat een 3e wijk wat ik normaal doe in dit geval geen slimme optie is.
Mensen met ervaring hiermee?

Re: Postcode loterij agenda HELP!

52
EricNijmegen schreef: Heb het idee dat een 3e wijk wat ik normaal doe in dit geval geen slimme optie is.
Mensen met ervaring hiermee?
Ja maar ik vond het heerlijk om hele dagen door te buffelen, niet iedereen heeft die mogelijkheden en behoefte. Ik zou je twijfels over de 3e wijk met je coördinator bespreken. Misschien komt die met nog andere oplossingen, als de nood hoog is, bijvoorbeeld mogen uitlopen op andere dagen.

Re: Postcode loterij agenda HELP!

53
@nijmegen
150 voor 2 wijken?
joh dat valt echt mee. ik zou ze even apart uitrijden.. ik dacht een stuk of 50 meenemen per keer.
dat is 3 x uitrijden.
afhankelijk van de hoeveelheid post mischien kan je de losse exemplaren ( 1 of 2 voor een straat) ook tijdens de gewone post bezorging meenemen.
succs!

3 wijken lijkt mij wat veel :D
cron