Re: Waarom bezorg jij?

71
@Berber
Je bent te goed voor deze wereld. :mrgreen:
7 x aangebeld! Nou ik zou zeggen: STOP daarmee.!!

Geen energie meer aan besteden.
Geef per mail aan je coordinator door dat de man in kwestie niet open wil doen. o.v.v. Naam en Adres,Wijkcode.
bewaar zijn schriftelijke reactie!
Dan zit jij goed als in het vervolg deze calamiteit zich nog een s voordoet. :D

Re: Waarom bezorg jij?

72
Berber schreef:Nou vandaag zo boos, geïrriteerd , gefrustreerd of hoe je het ook wil noemen.
Ik sta dus vandaag bij mijn klachtenadres en bel aan en jawel ik hoor echt geluid zoals al eerder deze dagen. Het zijn kleine huisjes. Maar er wordt niet opengedaan. 7 Keer aangebeld op verschillende tijdstippen en nooit thuis.....opmerkelijk.
De straat loopt rond en dus ga ik verder. Als ik, zo'n 3 minuten later, via een steegje naar zijn voordeur kijk zie ik achter de deur het profiel van een man de post oprapen. De man kwam uit de woonkamer lopen. En hoe vreemd ook, de man heeft geen achterom en moet dus in huis geweest zijn!
Ik ben dus niet achterlijk. Hij is waarschijnlijk al die keren thuis geweest!
De laaste tijd zijn veel mensen blijkbaar bang om de deur open te doen voor onbekenden (zelfs wanneer ze er uit zien als postbezorgers). Misschien is deze man zo'n bang figuur.
Of wellicht schaamt hij zich rot omdat hij weet dat hij (naar later bleek, ten onrechte) een klacht over de bezorging heeft ingediend.

Re: Waarom bezorg jij?

73
Omdat ik al jaren werkloos ben en ik geen recht heb op een uitkering ontvang ik niets, tenzij ik alles aanpak om aan een inkomen te komen. Na 3 maanden verschillende Sandd wijken te hebben gelopen kon ik eindelijk mijn eigen vaste wijk krijgen met soms een invalwijk erbij. Als ik meer dan 30 kg post te bezorgen heb krijg ik een herlaadvergoeding en verdien ik redelijk. Wat ik minder vind is als er pakketjes van de PCL bij zijn die op bijna de helft van alle adressen niet door de brievenbus kunnen. Aanbellen kost mij veel te veel tijd en niet aanbellen betekend dat ik bijna de helft van de pakketten terug kan sturen. Na telefonisch overleg met Sandd zou ik bij die adressen gaan aanbellen, waarna ik het aantal adressen zou doorgeven. Dat heb ik gedaan, maar op mijn verzoek voor een extra vergoeding wordt niet gereageerd. Dat betekend dat als dat zo blijft, ik pakketten in die straten voortaan niet meer ga bezorgen. Ik stuur ze dan direct retour. Een vreemde gang van zaken. Ik hoef natuurlijk niet dubbel zoveel tijd kwijt te zijn door die pakketten, terwijl ik er verder niets extra's voor krijg. Anders lijk ik Gekke Gerrit wel.
cron