Re: NPL doosjes

32
Ik heb een paar keer tevergeefs aangebeld en als dat niet helpt gaat het gewoon terug. Volgende keer kijk ik eerst of het door mijn eigen brievenbus past want die voldoet aan alle eisen. Anders neemt het te veel ruimte in beslag. Je moet herladen en niet vanwege het gewicht maar omdat al die dozen niet in een keer in je tassen past. Geen herlaadvergoeding. Als OVO 'er kan ik een deel van het werk weigeren alleen dan moet ik waarschijnlijk op zoek aar een andere bijverdienste.

Re: NPL doosjes

33
Gelukkig heb ik de BGL-doosjes allemaal kunnen bezorgen zonder aan te hoeven bellen, al was het vaak een gedoe om die doosjes in de brievenbus te deponeren zonder het poststuk te beschadigen. Ik ben benieuwd of er geen eisen of voorwaarden zijn gesteld/verbonden aan het formaat van een poststuk. Weet iemand dit?

Re: NPL doosjes

34
Geen idee @Annezech. Ik heb weleens een Djozer gids naar binnen moeten wurmen. Die had ook een breedte en dikte, die niet paste bij de meeste brievenbussen. Blijkbaar mag dit, waarschijnlijk om op te vallen. Als zoiets op de deurmat ploft, dan valt het wel op bij de ontvanger. Of wij er blij mee moeten zijn.. :lol:

Re: NPL doosjes

36
klopt Berber.

ze waren nu soms echt TE Breed. En het is toch niet de bedoeling om ze er doorheen te proppen of de verpakking te openen en eerst de inhoud dan de geplette doos er doorheen te duwen.
dus retour .

Re: NPL doosjes

38
nou dan moet het wel een muizendekentje zijn.. :D
doosjes... ik vond ze behoorlijk aan de maat :roll:

ik ga maar even kijken bij postcodeloterij uitslagen 5 februari.
want er komt me toch een lading post aan vrijdag.. of hebben jullie ook zoveel poststukken?
of is het winterdal voorbij

nou niets bijzonders eigenlijk.. wie weet wat er vrijdag in de planning zit?
Laatst gewijzigd door Carla41 op 18 feb 2015, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: NPL doosjes

40
88 kilo krijg ik. Ben benieuwd. Ik heb de komende slagen veel. Steeds over de 32 kilo en meer dan 700 stuks post tot aan 6 maart. Ben heel benieuwd.

Spoor zal er wel weer een keer tussen zitten en de Plus. Heb ik er altijd errrug veel van. Vier kratten vol met Plus alleen al dankzij al die bejaardenflats.9 blokken met bejaardenflats. Wat zeg ik? 10 blokken met flats.
cron